گیمینگ گست دانلود بازی Yakuza 6 The Song of Life برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Yakuza 6 The Song of Lifeبرای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Yakuza 6 The Song of Life  ششمین عنوان از سری بازی Yakuza، در سبک اکشن و جهان باز می‌باشد که به‌تازگی توسط استودیوی Ryu Ga Gotoku تولید و در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۱ (۵ فروردین ۱۴۰۰) توسط کمپانی مشهور و معروف SEGA منتشر شده است.

Yakuza، یک مجموعه بازی به ‌یاد ماندنی:

هیچ گیمری نیست که نام سری بازی Yakuza به گوشش نخورده باشد. سری بازی Yakuza قطعاً یکی از به یاد ماندنی ترین مجموعه‌ هاست که همچنان پس از گذشت ۱۳ سال، طرفداران خود را حفظ نموده و در حال جذب طرفداران جدیدتری نیز می‌باشد.

یکی از دلایل اینکه سری بازی Yakuza توانسته است تا به این موفقیت بزرگ برسد، این است که کمپانی سازنده این بازی نیز یکسری اصل‌ها و چهارچوب هایی را در هنگام ساخت تمامی عناوین خود، رعایت می‌کند و هیچ‌گاه این اصل‌ها و چهارچوب های مهم را زیر پا نگذاشته و به همین دلیل است که پس از گذشت ۱۳ سال از انتشار اولین نسخه از این بازی، همچنان سری بازی Yakuza از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

داستان بازی:

داستان بازی Yakuza 6 The Song of Life از جایی شروع می‌شود که قهرمان اصلی این بازی یعنی کازوما، دوره‌ی سه‌ ساله‌ی حبس خود را در زندان به اتمام رسانده و بالاخره از زندان آزاد شده است. پس از رفتن او به یتیم خانه، کازوما متوجه می‌شود که اثری از دختر خوانده‌اش هاروکا، نیست.

حال، وی مجبور می‌شود تا باری دیگر به سرزمین قدیمی خود یعنی کاموروچو نیز بازگردد تا دختر خوانده‌اش را پیدا کند. اما این تمام داستان نیست و با جستجوی کازوما، او متوجه می‌شود که دختر خوانده‌اش هاروکا با یک اتومبیل تصادف کرده و بر اثر ضربه‌ای که به مغز وی وارد شده، اکنون در کما به سر می‌برد.

اما در این سه سال اتفاقات بزرگ‌تر از این هم افتاده است؛ زیرا کازوما متوجه می‌شود که هاروکا اکنون یک فرزند دارد و وی باید از فرزند هاروکا نیز محافظت کند. کازوما تصمیم می‌گیرد تا به شهر ساحلی اونومیشی در هیروشیما سفر کند تا به حقایق مرتبط با هاروکا، فرزندش و اتفاقی که رخ داده است، پی ببرد.

البته در طول این بازی، اتفاقات بیشتری رخ می‌دهد که شما را در راه رسیدن به حقایقی که دنبالش هستید، کمک کرده و به راز شومی پی خواهید برد که عواقب بسیار زیادی را برای گروه یاکوزا به همراه خواهد داشت. بازی Yakuza 6 The Song of Life از گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد و شهر ساحلی اونومیشی با جزئیات بسیار زیادی طراحی‌شده و این موضوع را مدیون پیشرفت فناوری‌ها و موتورهای گرافیکی در صنعت بازی‌سازی هستیم.

کمپانی SEGA موفق گردیده تا بازی Yakuza 6 The Song of Life را با گرافیکی نزدیک به واقعیت تهیه نماید و به جزئیات این بازی، اهمیت ویژه‌ای داده است.

امتیازات بازی:

بازی Yakuza 6 The Song of Life توانسته است تا از سایت Metacritic امتیاز ۸۲ از ۱۰۰، در سایت PC Gamer امتیاز ۷۹ از ۱۰۰، در سایت GameSpot امتیاز ۸ از ۱۰ و از سایت IGN امتیاز ۷٫۵ از ۱۰ را دریافت نماید. همان‌طور که از امتیازات دریافتی از سوی منتقدین پیداست، بازی Yakuza 6 The Song of Life توانسته است تا امتیازات تحسین برانگیزی را دریافت نماید و باری دیگر نام سری بازی Yakuza و خالق این بازی را سربلند نماید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Yakuza 6 The Song of Life :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 3470 یا AMD FX 6300
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 660 یا AMD Radeon HD 7870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۴۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Yakuza 6 The Song of Life :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 6700 یا AMD FX 8350
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۷۰ یا AMD RX Vega 56
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۴۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 249 views بار دسته بندی : اکشن ، جهان باز ، دانلود بازی تاريخ : 3 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها