گیمینگ گست دانلود بکاپ استیم بازی Grand Theft Auto V - گیمینگ گست

بازی GTA V را می‌توان یکی از موفق‌ترین عنوان‌های تاریخ بازی‌سازی دانست، بازی‌ای که پس از عرضه جهانی خود، در عرض ۲۴ ساعت توانست هزینه ساخت بازی دربیاورد. به‌جرئت می‌توان این عنوان را شاهکاری تکرار نشدنی دانست که مرز‌های فروش را جابه‌جا کرد. موفقیت‌های این عنوان برای کمپانی راکستار تمامی ندارد، این بازی همچنان باگذشت چند سال از عرضه جهانی خود، هر هفته در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید بکاپ استیم بازی Grand Theft Auto V را از گیم‌تو‌دانلود، دریافت کنید.

اگر به گذشته نگاهی بیندازید و کمی در مورد تاریخ بازی‌های ویدیویی تحقیق کنید، به‌ندرت هم‌چین بودجه سنگین برای یک بازی را مشاهده نخواهید کرد. کمپانی راکستار، برای هر چه‌بهتر شدن این بازی تمامی توان خود را به‌کاربرده است تا عنوانی هیجان‌انگیز و تکرار نشدنی، برای بازی بازان فراهم سازد. داستان، گرافیک، گیم‌پلی تنها گوشه کوچکی از نقاط قوت این بازی هستند که این عنوان راه به تجربه ناب تبدیل کرده است.

دانلود بکاپ استیم بازی GTA V

یکی از نقاط قوت این بازی که بسیار به چشم می‌خورد، سه شخصیت بودن آن می‌باشد. سه شخصیت بانام‌های مایکل، ترور و فرانکلین می‌باشد که هرکدام دارای زندگی جداگانه هستند. شما هر زمان که بخواهید می‌توانید بین این سه شخصیت، سوئیچ کنید. البته این معنای آزادی کامل نیست و راکستار در اینجا توضیح می‌دهد:

مایکل، ترور و فرانکلین هرکدام زندگی جداگانه همراه با دوستان و آشنایان خاص خودشان رو دارند. حتی آن‌ها زمان‌های بیکاری‌شان رو به طریقی که خودشان دوست دارند می‌گذرانند. وقتی تو مأموریتی نیستید خیلی راحت می‌توانید به‌صورت Real Time بین هرکدام از شخصیت‌ها که دوست دارید جابجا بشید و ببینید که دران لحظه از زندگی‌شان چه‌کاری دارن انجام میدن و شما اون رو ادامه بدید. و از اونجائی که هر کدم از اون ها برنامه ریزی خاص خودشون رو دارن شما هیچ وقت نمیتونید حدس بزنید که حرکت بعدی کاراکترها در آینده چی میتونه باشه. ممکنه کاراکترتون رو به مایکل تغییر بدید و یهو وسط یه دعوای خانوادگی سر در بیارید، یا برید سراغ فرانکلین و ببینید که داره با چند تا خانم بحث میکنه یا شاید برید سراغ ترور و ببینید که اون لحظه داره از دست پلیس‌ها فرار میکنه… و یا هر کار دیگه ای که این افراد تو زمان فراغتشون انجام میدن. وقتی تو یه مأموریت نیستید زمان جابجائی بین کاراکترها کاملاً دست شماست. علاوه بر این، هرکدوم از این کاراکترها مأموریت‌های اصلی و جانبی خاص خودشون رو دارن. میتونید مأموریت‌ها رو به تنهائی و یا دو نفره و یا با هر ۳ کاراکتر همزمان شروع کنید و وسط این مأموریت بین هر کدوم از این کاراکترها جابجا بشید.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که یک گروه خلافکار، در شهر Lundendorff به بانک حمله می‌کنند. این گروه شامل مایکل، ترور و دو نفر از همدستان آنان می‌باشند که در هنگام سرقت از بانک و درگیری با پلیس، همدستان مایکل و ترور کشته می‌شوند. مایکل نیز، وانمود می‌کند که مرده است و ترور هم فرار می‌کند. حالا ۹ سال از این وقایع می‌گذرد، ترور متوجه سرقت از یک طلا فروشی می‌شود که پس از برسی و تحقیق، می‌فهمد که کار مایکل بوده است. ترور نیز به شهر Los Santos رفته و مایکل را پیدا می‌کند. حال یک بار دیگر این دو دوست سابق به همراه فرانکلین گرد هم آمده‌اند تا یکی از جذاب‌ترین داستان‌های این سری را روایت کنند.

دانلود بکاپ استیم بازی GTA V

روایت و داستان این بازی در شهر Los Santos رخ می‌دهد. شهری که در همان نگاه‌های اول شمارا هیجان‌زده خواهد کرد. ساختمان‌های سر به فلک کشیده، فروشگاه‌های رنگارنگ، خانه‌های ویلایی، کوهستان‌های اطراف آن با طراحی و گرافیک خارق‌العاده همه از نشانه‌های Los Santos هستند. Los Santos شمارا وارد فاز جدیدی از ماجراجویی می‌کند که ساعت‌ها شمارا با جزئیات بی‌عیب و نقص خود، سرگرم می‌کند. Los Santos در مقایسه با نسخه‌های پیشین GTA، از وسعت بیشتری برخوردار است و تقریباً با نقشه عناوینی همچون The Witcher 3: Wild Hunt برابری می‌کند. راکستار برای ساخت این شهر، از شهر‌های واقعی همچون لس‌آنجلس تقلید کرده است و تمامی سعی خود در جهت شبیه شدن آن به واقعت کرده است. لحظات نابی در این بازی وجود دارند که هرگز نباید آن‌ها را از دست داد، لحظاتی همچون طلوع زیبای آفتاب از پشت یک کوه هزاران ساله، مسابقه دادن در فاضلاب‌های حومه لس سانتوس در هنگام غروب دل‌نشین خورشید و یا فقط به‌سادگی می‌تواند در زمان سوئیچینگ واقع‌بینانه بین شخصیت‌ها باشد که ساختمان‌های مایل‌ها دورتر را نیز به‌وضوح به تصویر می‌کشد.

دانلود بکاپ استیم بازی GTA V

عنوان پیشرو، از بزرگ‌ترین بازی‌های موجود سبک جهان باز می‌باشد. از مأموریت‌های اصلی گرفته تا مأموریت‌های فرعی و بخش آنلاین این بازی می‌تواند ساعت‌ها شمارا سرگرم خود کند و به‌ندرت از آن خسته می‌شوید. بر طبق گفته‌های دن هوسر، یکی از بنیان‌گذاران راکستار، این بازی چیزی در حدود ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی دارد. شخصی‌سازی اتومبیل، تغییر سلاح، تغییر لباس، مسابقه‌های اتومبیل‌رانی خیابانی، همه و همه از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این عنوان هستند. راکستار در نسخه جدید این سری، توجه زیادی به بخش چندنفره کرده است و آن GTA Online نامیده است. بازی بازان پس از اتمام بخش داستانی، می‌توانند به GTA Online بپردازند و این عنوان را جاودانه کنند.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز GTA V :

سیستم‌عامل: ویندوز ویستا، ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۸.۱ ویندوز ۱۰ [ورژن‌ ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core ۲ Quad CPU Q۶۶۰۰ ۲٫۴GHz  یا AMD Phenom ۹۸۵۰ Quad-Core Processor ۲٫۵GHz
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA ۹۸۰۰ GT یا AMD HD ۴۸۷۰
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۷۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی GTA V :

سیستم‌عامل: ویندوز ویستا، ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۸.۱ ویندوز ۱۰ [ورژن‌ ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i۵ ۳۴۷۰ ۳٫۲GHZ یا AMD X۸ FX-۸۳۵۰ ۴GHZ
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GTX ۶۶۰ یا AMD HD۷۸۷۰
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۷۵ گیگابایت

** بروزرسانی مردادماه ۹۸: نسخه August 2019 قرار گرفت**

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 827 views بار دسته بندی : اکشن ، جهان باز ، دانلود بازی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها