گیمینگ گست دانلود راهنمای قدم به قدم بازی A Way Out - گیمینگ گست

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، کمپانی مشهور Electronic Arts بازی A Way Out را منتشر نمود و درب جدیدی را در عرصه‌ی گیم باز کرد. همانطور که می‌دانید این بازی به صورت دو نفره می‌باشد و شما به همراه یکی از دوستان‌تان می‌توانید به تجربه این بازی بپردازید و از آن لذت ببرید.

در این میان شما مراحلی را پشت سر خواهید گذاشت که ممکن است در بعضی از مکان ها، شما گمراه شده و از مسیر اصلی بازی خارج شوید. لذا ما برای اینکه در بازی به مشکلی بر نخورده و بتوانید هرچه سریع تر مراحل را پشت سر نهاده و آنها را یکی پس از دیگری طی نمایید، راهنمایی را به صورت تصویری برای شما آماده ساخته ایم تا از آن در مکان های مناسب استفاده نموده و از این بازی زیبا لذت ببرید؛ در ادامه با گیمینگست همراه باشید …

بازی A Way Out، ساخته‌ی کمپانی Electronic Arts، یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی می‌باشد که به صورت CO-OP یا همان دو نفره قابل بازی کردن نیز می‌باشد. داستان بازی در مورد دو زندانی می باشد که نقشه فرار ریخته‌اند تا از زندان، هرچه سریع‌تر فرار کنند و به آزادی دست یابند.

شما و دوستکاین می‌توانید در نقش دو کاراکتر بازی یعنی “وینسنت و لئو” به بازی بپردازید و نقشه‌یی فرار از زندان خود را اجرا نمایید. لازم به ذکر است که بازی تنها به صورت دو نفره قابل اجراست و بدون حضور یکی از دوستان ان، شما نمی‌توانید به تجربه‌ی این بازی بپردازید!

اما امکانی که کمپانی Electronic Arts برای این بازی فراهم کرده است، این است که اگر یکی از شما (حالا چه شما یا چه دوست‌تان) بازی را به صورت اورجینال خریداری کرده باشد، نفر دومی که قرار است به بازی بپردازد، می‌تواند به صورت رایگان به تجربه این بازی پرداخته و هردوی آنها از این بازی زیبا لذت ببرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 370 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 28 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.