گیمینگ گست دانلود راهنمای قدم به قدم بازی Days Gone - گیمینگ گست

بازی Days Gone، یک بازی در سبک اکشن، ماجراجویی و بقا می‌باشد که به‌تازگی توسط کمپانی مشهور و همیشه درصحنه‌ی Sony Interactive Entertainment تولید و منتشر گردیده است. ما در این پست تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی هیجان‌انگیز را آماده‌سازیم تا در مواقعی که در پیشروی مراحل به مشکل برخوردید، به آن مراجعه فرمایید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

داستان بازی در بازه زمانی ۲ سال پس از رخداد یک فاجعه‌ی همه‌گیر به وقوع می‌پیوندد که تقریباًهمه‌ی انسان‌ها را کشته است و میلیون‌ها نفر از انسان‌ها را به زامبی‌هایی وحشی تبدیل کرده است. زامبی‌ها موجوداتی هستند که به‌سرعت در حال تکامل‌اند و این ویروس عجیب و ترسناک می‌تواند آن‌قدر ادامه پیدا کند که کل جهان را در برگرفته و همه‌ی انسان‌های روی زمین را به زامبی تبدیل کند.

در بازی Days Gone دشمنان شما تنها موجودات عجیب‌وغریب یا همان زامبی‌ها نیستند، بلکه انسان‌ها نیز دشمن سرسخت شما خواهند بود و انگار قرار نیست در آخرالزمان نیز یاد بگیریم که باید کنار یکدیگر بایستیم و پشت‌هم باشیم. قبیله‌های گوناگونی در محیط گسترده بازی وجود دارند و در مأموریت‌هایی، با آن‌ها نیز سروکله خواهید زد و البته آن‌ها کله‌شق‌تر از این زامبی‌های خانمان‌سوز هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 551 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها