Far Cry New Dawn جدیدترین نسخه از مجموعهٔ محبوب و قدیمی Far Cry است که توسط Ubisoft Montreal ساخته و توسط Ubisoft برای پلتفرم‌های PC, Play Station 4  و Xbox One به انتشار رسید. ما در این پست قصد داریم تا راهنمای قدم‌به‌قدم کامل این بازی را برای شما آماده کرده که تا در زمان نیاز و پیچیدگی مراحل، به آن مراجعه کرده و از این بازی هیجان‌انگیز و اکشن لذت ببرید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

داستان این بازی در ادامهٔ نسخه پنجم این عنوان در جریان است. جایی که آدمیان قصد نوسازی تمدن‌های خوددارند و می‌خواهند آنچه سال‌ها پیش ازدست‌داده‌اند را دوباره احیا سازند. این بار گروهی به نام The Highwaymen که رهبران آن دو خواهر دوقلو به نام‌های Mickey و Lou بر عهده‌دارند و قصد دارند شمارا در دنیای خیالی New Dawn به چالش بکشند.

پس از گذشت هفده سال از انفجار اتمی، شهر Hope County از یک ویرانه به سرزمینی سرسبز تبدیل‌شده است که به سبب تغییرات ایجادشده در طبیعت، حیوانات و گونه‌های گیاهی جدید بارنگ‌های مختلفی در بازی وجود دارند. گروه The Highwaymen گروهی به‌شدت ظالم و خون‌خوار است که تمام دارایی‌های مردم این دنیای نابودشده را برای خود می‌خواهند و مخالفین خود را به خشن‌ترین شکل ممکن از سر راه خود برمی‌دارند.