گیمینگ گست دانلود راهنمای قدم به قدم بازی Grand Theft Auto IV - گیمینگ گست

کمتر کسی در بین گیمرها پیدا می‌شود که حتی نام بازی GTA را نشنیده باشد و یک‌بار هم به تجربه‌ی این عنوان شگفت‌انگیز، نپرداخته باشد. بازی GTA IV، یکی دیگر از عناوین پرافتخار و موفقیت‌آمیز کمپانی Rockstar می‌باشد که در زمان خود، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.

در این پست تصمیم داریم تا برای شما راهنمای قدم‌به‌قدم این عنوان هیجان‌انگیز را آماده‌سازیم تا در صورت نیاز و برخورد با مشکل، به آن مراجعه فرموده و مراحل بازی را پشت سر بگذارید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

بازی GTA IV، اوج پیشرفت گرافیک بازی‌های GTA به شمار می‌رود. جایی که شرکت راک استار، بعد از بازی GTA San Andres، توانست گرافیک بازی GTA IV، زمین تا آسمان عوض کند و گرافیک و گیم‌پلی خارق‌العاده را به نمایش بگذارد. ابتدا دو نسخه‌ی متفاوت و جداگانه از این بازی یعنی Episondes From Liberty City و IV نیز منتشرشده بود که هر نسخه روایت گر داستان یک شخصیت متفاوت بودند، اما داستان اصلی بازی، بین دو نسخه، باهم ارتباط داشته و داستان بسیار جالبی را نیز رقم‌زده بودند.

شما در قسمت IV این بازی، در نقش شخصیتی به نام Niko Bellic هستید. Niko که از کشور صربستان که جنگی داخلی (بین بوسنی و صربستان) را پشت سر گذاشته، آمده است. او همچنان خاطرات مخرب جنگ را به یاد داشته و این خاطرات شوم و همچنین بدهی‌های مالی که در کشورش به بار آورده است دلایلی شدند که او سرزمین مادری‌اش را ترک کرده و برای شروعی جدید به آمریکا مهاجرت کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 513 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها