بازی GTA San Andreas، یک عنوان پرطرفدار از سری بازی Grand Theft Auto و یا به‌اختصار GTA می‌باشد که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar Games در سال ۲۰۰۵ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. در این پست ما قصد داریم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی را برای شما آماده‌سازیم تا در صورت نیاز و برخورد با مشکل در پیمودن مراحل، به آن مراجعه کنید و به‌سادگی، مراحل این بازی را پشت سر بگذارید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

بازی Grand Theft Auto San Andreas، شروع یک شگفتی برای نسخهٔ بعدی یعنی GTA IV بود و پس از نسخهٔ GTA Vice City، این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمند Rockstar Games با انتشار GTA IV، طرفداران بی‌شماری را پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد.

گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه‌های GTA منتشرنشده اما می‌توان گفت که سری نسخه‌های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم‌گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید، دوستان جدید، قوانین جدید همگی از تغییراتی هستند که در نسخه‌های جدید از GTA می‌بینیم. در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می‌شوید و پس از مدتی آن‌ها شمارا در یک کوچه‌ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد.

حال شما هیچ‌چیزی جز یکدست لباس که بر تن دارید چیز دیگری ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران، بازرگانان، باندهای خیابانی، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و … رابطه برقرار می‌کنید و از هر راهی برای پول درآوردن باید استفاده کنی. گرافیک بازی بسیار روان و قابل‌قبول است و بافت بازی نیز خوب بوده و در مقایسه به نسخه قبلی بسیار بهبودیافته است. GTA San Andreas دارای مراحل بسیار جذاب و مهیج است.