بازی Grand Theft Auto Vice City، سومین نسخه از مجموعه بازی محبوب شرکت Rockstar Games یعنی Grand Theft Auto می‌باشد که توسط استودیو Rockstar North توسعه‌یافته و کمپانی همیشه درصحنه‌ی Rockstar Games، آن را منتشر نموده است. ما در این پست تصمیم داریم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این عنوان پرطرفدار را منتشر کنیم تا اگر در زمان پیشروی مراحل این بازی دچار مشکل شدید، به آن رجوع کرده و مشکل خود را برطرف نمایید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

شما در بازی Grand Theft Auto Vice City، کنترل شخصیت Tommy Vercetti را بر عهده‌دارید که با گذشته‌ی تاریک خود دست‌وپنجه نرم می‌کند. شما پس از دیدار با یکی از دوستان قدیمی خود مجبور می‌شوید که به دنیای مافیایی بازگردید و خواسته‌های افراد مختلف را انجام دهید. بازی دارای دو نوع مأموریت اصلی و فرعی است که هرکدام جذابیت‌های مخصوص به خود را دارند. مأموریت‌های اصلی بازی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده طراحی‌شده‌اند و تنوع بالای آن‌ها باعث شده که هیچ‌گاه از انجام دادن آن‌ها خسته نشوید.

در بازی سلاح‌های سرد و گرم فراوانی وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهند که مأموریت‌های بازی را آن‌طور که دوست دارید به پایان برسانید. همانند سری بازی‌های GTA در این بازی نیز آزادی عمل بالا شمارا همراهی می‌کند و شما اجازه دارید که از هر وسیله نقلیه‌ای که می‌خواهید استفاده کنید.