بازی Journey، یک بازی جدید در سبک ماجراجویی می‌باشد که به‌تازگی توسط شرکت SCEA تولید و کمپانی thatgamecompany وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده‌گرفته است. ما در این پست قصد داریم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی را برای شما آماده کنیم تا در صورت نیاز، به آن مراجعه فرمایید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

وقایع بازی Journey در دنیایی باستانی اتفاق می‌افتد و شما می‌توانید آزادانه و کنجکاوانه در آن به ماجراجویی بپردازید. دنیایی که در آن به بازی می‌پردازید، پر از رازهایی است که در صحراهای شنی و غارهای اسرارآمیز در انتظار شماست. بازی Journey را می‌توانید به‌تنهایی انجام داده و به آخر برسانید و یا همراه با دوستانتان آن را ادامه داده و دنیا را همراه با یکدیگر کشف کنید و از این بازی زیبا لذت ببرید.

شما با استفاده از شکل قرارگیری کوه‌ها یا آسمان شب باید راه خود را در صحراهای طولانی و نفس‌گیر پیدا کنید. در طی بازی با چالش‌های بسیاری روبه‌رو می‌شوید. در شب باید مراقب حمله حشرات و حیوانات باشید و با وسایل مناسب برای خود سلاح برای دفاع بسازید یا آن‌ها را از شهرهای اطراف بخرید. همچنین با جمع‌آوری ابزار و تجهیزات شکار، غذای خود را به‌راحتی تأمین کنید فقط کافی است به اطراف نگاه دقیق‌تری بیندازید و پاداش‌های کوچک را جمع کنید.