بازی Just Cause 4 ساخته شرکت Square Enix است و با همکاری استودیو Nordisk Film این بازی را برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر کردند. سبک بازی اکشن – ماجراجویی است و همانند سری بازی‌های GTA، از سبک جهان باز نیز پیروی می‌کند. در این پست قصد داریم تا راهنمای قدم‌به‌قدم این بازی هیجان‌انگیز را برای شما قرار دهیم تا در صورت نیاز به آن رجوع کنید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

بازی Just Cause 4 به‌طوری طراحی‌شده است که شمارا غرق در آن می‌کند. در ابتدا با پرتاب نارنجک در هر دودست دارید و انفجارهای مهیب شمارا مضطرب می‌کند. جت‌های جنگنده در آسمان چرخ می‌زنند. هواپیماهای بدون سرنشین از هر طرف حمله‌ور می‌شوند. جت اسکی‌ها با شتاب در آب حرکت می‌کنند و ۱۰۰۰ کیلومترمربع از داستان‌های آمریکایی، آمریکای جنوبی را به تصویر می‌کشد و با گشت‌وگذار در بازی، به قدرت شرکت Square Enix پی می‌برید.

یک کشور جنگ‌زده با امکانات مختلف در سراسر نقشه و وجود مکان‌های برفی، مکان‌های شنی، مکان‌های سنگی و مکان‌های ویران‌شده، محیط جنگ را نمایان می‌کند.  آب‌وهوای فوق‌العاده بازی، حس و حال بازی را بیشتر می‌کند و گیم‌پلی بازی را نمایان‌تر می‌کند. صدای نم‌نم باران و یا پرتوهای نور خورشید که چشم را اذیت می‌کند. آب‌وهوای بد و نامتعادل، بر فعالیت‌های بازیکن تأثیر می‌گذارد و همه و همه از ویژگی‌های بصری بازی است.