بازی Shadow of the Tomb Raider یک بازی ویدویی در سبک اکشن – ماجراجویی می‌باشد که توسط استودیو کانادایی Eidos Montréal ساخته‌شده و Square Enix آن را برای PC، XBox One و PS4 منتشر کرده است. ما در این پست تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم کامل بازی Shadow of the Tomb Raider را برای شما آماده‌سازیم تا در صورت احتیاج، به آن رجوع فرمایید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

سه سال از زمان عرضه آخرین نسخه این سری می‌گذرد و حالا با جدیدترین قسمت از این مجموعه فاصله چندانی نداریم تا ما را با تاریک‌ترین و خشن‌ترین قسمت از ماجراجویی شخصیت محبوب لارا کرافت همراه کند. در این قسمت، لارا کرافت به یک شکارچی خطرناک، مرگ‌بار و بی‌رحم تبدیل می‌شود و این بازی را به درجه‌ای نخست از صحنه‌های خونین تبدیل کند.

زمانی که خود را برای صحبت کردن در مورد سری بازی‌های Tomb Raider و شخصیت لارا کرافت آماده می‌کنیم، حس نوستالژی در اعماق وجود ما احساس می‌شود. نسخه اول از این بازی، برای اولین در سال ۱۹۹۶ میلادی در قالب بازی‌ای دوبعدی توسط تابی گارد خلق شد. مجموعه بازی‌های Tomb Raider در سبک اکشن – ماجراجویی می‌باشند که راویتگر ماجراجویی لارای دوست‌داشتنی است، لارایی که در نسخه‌های اول بیشتر یک ماجراجوی حرفه‌ای بود، اما به‌مرور به زمان از مبارزات خود پرده برداشت و به یک شکارچی خطرناک تبدیل شد.