گیمینگ گست دانلود راهنمای قدم به قدم بازی Spider Man - گیمینگ گست

بازی Spider-Man جدیدترین انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ است، همان بازی‌ای که به شکل فوق‌العاده‌ای ابرقهرمان مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن را روایت کرده است. کمپانی سونی وظیفه ساخت این اثر را به عهده استودیوی کار بلد اینسامنیاک گیمز واگذار کرده است، استودیویی که درگذشته وظیفه ساخت بازی‌هایی همچون Rachet and Clank ،Resistance و Sunset Overdrive را بر عهده داشت است.

ما در این پست تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم کامل این بازی را برای شما آماده کنیم تا در صورت اشکال در پیشروی مراحل، به آن مراجعه کنید و از بازی لذت ببرید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

شخصیت ابرقهرمانی و محبوب «مرد عنکبوتی» یا به اصلاح «اسپایدرمن» به لطف مارول، یکی از شخصیت‌های شناخته‌شده در بین افراد علاقه‌مند به صنعت سینما و کمیک‌بوک‌ها است. اما این شخصیت در طی سال‌های اخیر در مهم‌ترین صنعت روز دنیا حضور کم‌رنگ‌تری نسبت به سایر صنعت‌ها داشته است؛ صنعت بازی‌های ویدیویی. اما حالا سونی تکانی بر خود داده است و وظیفه ساخت نسخه جدید بازی Spider-Man را بر عهده استودیوی کار بلد اینسامنیاک گیمز واگذار کرده است. با توجه به تجربه‌ استودیوی اینسامنیاک گیمز و قابلیت‌های جذاب و فانتزی اسپایدرمن، ترکیب این دو به جرات فوق‌العاده عمل کرده است.

این استودیو تمامی توان خود را به‌کاربرده و صرفاً برای ما اسپایدرمنی بی‌نقص نساخته است، بلکه داستانی شایسته از شخصیت پیتر پارکر را نیز روایت کرده است. در اینکه باشخصیتی که ماسک بر صورت دارد به بازی و مأموریت‌ها بپردازید شاید به‌خودی‌خود می‌تواند جالب باشد، اینکه داستان زندگی شخصی و البته کاری را از دیدگاه پیتر پارکر دنبال کنید، جذابیت بیشتری به بازی اضافه می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 431 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها