گیمینگ گست دانلود Battlefield 4 برای کامپیوتر - گیمینگ گست

امروز و در این مطلب با دانلود Battlefield 4 برای کامپیوتر همراه شما هستیم. بازی Battlefield 4 هشتمین عنوان از سری محبوب Battlefield که توسط استودیو مطرح DICE طراحی شده و کمپانی محبوب EA در ۲۹ اکتبر سال ۲۰۱۳ آن را برای PS3 ،PS4 ،XBOX 360 ،XBOX ONE و PC عرضه کرد.

این بازی در هفته اول عرضه در انگلستان موفق شد پشت سر عنوان Assassin’s Creed IV: Black Flag جایگاه دوم لیست پرفروش ترین بازی ها را روی همه پلتفرم ها به دست بیاورد ولی با توجه به این رتبه نمی توان گفت که فروش خوبی داشته است زیرا فروش Battlefield 4 نسبت به عنوان پیشین ای سری یعنی Battlefield 3 با افت ۶۹ درصدی همراه بود ولی با این حال Battlefield 4 یکی از موفق ترین عنوان های این سری به شمار میرود و حتی امروزه با گذشت سال ها از عرضه این نسخه از محبوبیت فراوانی بین گیمر ها بر خوردار است.

وزیر فرهنگ چین ضمن اعلام اینکه بازی بتلفیلد ۴ امنیت ملی این کشور را به خطر انداخته و چین را مورد تهاجم فرهنگی قرار داده از کمپانی الکترونیک آرتز انتقاد کرده. مطابق دستور وزارت فرهنگ چین هر گونه دانلود این بازی و یا خرید و فروش آن را غیرقانونی میباشد و با متخلفان شدت برخورد خواهد شد و این شاهکار EA در چین ممنوع شد. (منبع)

بازی Battlefield 4 دارای یک کارزار شدید و دراماتیک شخصیت محور است که با تخلیه آمریکایی های شانگهای شروع شده و با مبارزات تیم شما برای پیدا کردن راه خانه دنبال میشود‍ و سپس وقتی که برای کسب اطلاعاتی از رئیس جمهور روسیه به باکو رفته اید عملیات شما لو رفته و خود را میان آتش دشمن میابید.

شکی نیست که در این نسخه از بازی میتوانید خود را میان هرج و مرج باشکوه و همه جانبه ای که فقط در میدان جنگ یافت می شود، غرق کنید. در ادامه امکان دانلود Battlefield 4 برای کامپیوتر را دارید

 

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Battlefield 4:

سیستم‌عامل: (Windows Vista SP2 32-Bit (with KB971512 System Update
پردازنده: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon HD 3870, NVIDIA Geforce 8800 GT
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۳۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Battlefield 4:

سیستم‌عامل: Windows 7 / 8 64-Bit
پردازنده: AMD Six-Core CPU, Intel quad-core CPU
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon HD 7870, NVIDIA Geforce GTX 660
حافظه کارت گرافیک: ۳ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۳۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 226 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود ، دانلود بازی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها