گیمینگ گست دانلود Battlefield Bad Company 2 برای کامپیوتر - گیمینگ گست

امروز و در این مطلب با دانلود Battlefield Bad Company 2 برای کامپیوتر همراه شما هستیم.بازی Battlefield Bad Company 2 ششمین عنوان از سری محبوب Battlefield که توسط استودیو مطرح دایس طراحی شده و کمپانی محبوب اکترونیک آرتز در ۲ مارچ سال ۲۰۱۰ آن را برای ویندوز، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ عرضه کرد.

در همان ماه اول انتشار ۲.۳ میلیون نسخه از این بازی در آمریکای شمالی و اروپا به فروش رسید، تا ماه مه ۲۰۱۰ بیش از ۵ میلیون نسخه از این بازی فروخته‌ شد، که تا ماه نوامبر این رقم به ۶ میلیون افزایش پیدا کرد و در تاریخ ۳۰ ژوِین ۲۰۱۱ فروش این بازی از مرز ۹ میلیون نسخه بر روی همه پلتفرم عبور کرد. اما این پایان کار Battlefield Bad Company 2 نبود، در مارس ۲۰۱۲ فروش این بازی به ۱۲ میلیون کپی رسید، که بتلفید بد کماپنی ۲ را به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نسخه از سری محبوب بتلفید تبدیل کرد.

این بازی از فناوری Destruction 2.0 پشتیبانی می‌کند. این فناوری به شما اجازه می‌دهد یک ساختمان را به صورت کامل تخریت کرده یا یک حلقه آتش برای پوشش خود ایجاد کنید و به قول EA در این بازی جایی برای پنهان شدن وجود نخواهد داشت.

در بخش چندنفره این بازی، پلیر‌ها در قالب چهار شخصیت که هر کدام چالش مخصوص خود را دارند، به رقابت می‌پردازند و جوایز خود را دریافت می‌کنند و سطح خود را نسب به سایرین افزایش دهید.

بازی Battlefield Bad Company 2 داستان گروهی از سربازانی را روایت می کند که باید راه خود را در میان کوه‌های برفی، جنگل‌های متراکم و روستاهای خرابه با زرادخانه‌هایی مملو از سلاح‌های مرگ‌بار، به سوی هدفی مشخص پیدا کنند.در ادامه امکان دانلود Battlefield Bad Company 2 برای کامپیوتر را دارید امیدواریم که از این شاهکار محبوب و پرفروش کمپانی اکلترونیک آرتز لذت ببرید.

 

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Battlefield Bad Company 2:

سیستم‌عامل: Windows XP
پردازنده: Core 2 Duo @ 2.0GHz
حافظه رم: ۲گیگابایت
کارت گرافیک: ۲۵۶ MB Video Card GeForce 7800 GT / ATI X1900
DirectX®: DirectX 9, 10, and 11 support
فضای موردنیاز: ۱۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Battlefield Bad Company 2:

سیستم‌عامل: Windows Vista or Windows 7
پردازنده: Intel Core 2 Quad or higher
حافظه رم: ۲گیگابایت
کارت گرافیک: ۵۱۲ MB Video Card GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 346 views بار دسته بندی : اکشن ، اکشن - ماجراجویی ، دانلود ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها