گیمینگ گست دانلود Battlefield Hardline برای کامپیوتر - گیمینگ گست

امروز و در این مطلب با دانلود Battlefield Hardline برای کامپیوتر همراه شما هستیم.بازی Battlefield Hardline یک زیر شاخه و بازی فرعی از سری محبوب Battlefield می‌باشد. این نسخه از بازی برخلاف دیگر نسخه های این بازی که توسط استودیو مطرح DICE طراحی شده بودند، توسط استودیو نچندان مطرح Visceral طراحی شده و کمپانی محبوب EA در ۱۷مارچ سال ۲۰۱۵ آن را برای PS3 ،PS4 ،XBOX 360 ،XBOX ONE و PC عرضه کرد.استودیو Visceral در سال ۲۰۱۷ به کار خود پایان داد.

با اینکه Battlefield Hardline یک زیرشاخه یا به عبارتی یک Spin off از سری بتلفیلد می‌باشد ولی هیچگونه کم و کاستی نسبت به دیگر نسخه های این بازی ندارد، از نکات مثبت این نسخه می‌توان به بخش تک نفره بسیار قوی و سبک جدید روایت‌گری داستان که به گفته استودیو سازنده بازی از محبوب‌ترین درام‌های جنایی الهام گرفته شده است اشاره کرد.

بخش چندنفره این بازی شامل هفت سبک متفاوت می‌باشد که عبارت‌اند ازHeist، Blood Money، Rescue، Crosshair، Hotwire،Team Deathmatch که هرکدام از این بخش‌ها منحصر‌بفرد و فوق‌العاده هستند، بخش‌های Rescue و Crosshair دو بخش ایده‌آل برای یک بازی رقابتی هستند که می‌توانید از آنها لذت ببرید.

داستان Battlefield Hardline به طور کلی نبرد بین پلیس و کارتل‌های مواد مخدر را روایت می‌کند و شما نیز یک مامور پلیس اهل میامی هستید که در ابتدا داستان بازی در زندان می‌باشید. همین امر باعث ایجاد دوگانگی و سوالاتی در ذهن شما درباره گذشته‌ی شخصیت می‌شود و شما را جذب این بازی می‌کند.

این بازی در هفته‌ی نخست عرضه موفق شد جایگاه نخست لیست پرفروش ترین بازی‌ها را به دست بیاورد و با اینکه این بازی اواخر ماه مارچ منشتر شد موفق شد پر فروش ترین بازی ماه مارچ در بازار انگلستان و آمریکا شود و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش ترینSpin off های‌تاریخ شود.

با بازی Battlefield Hardline حس یک پلیس همه فن حریف و یک تبهکار ماهر را که در زندگی روزمره نمیتوانید تجربه کنید را درخود زنده کنید، در ادامه امکان دانلود Battlefield Hardline برای کامپیوتر را دارید.

 

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Battlefield Hardline:

سیستم‌عامل: WINDOWS VISTA SP2 64-BIT
پردازنده: Athlon II/Phenom II 2.8 GHz
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: ATI Radeon HD 5770
فضای موردنیاز: ۶۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Battlefield Hardline:

سیستم‌عامل: WINDOWS 8 64-BIT
پردازنده: INTEL QUAD-CORE CPU, AMD SIX-CORE CPU
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon R9 290, NVIDIA GeForce GTX 760
حافظه کارت گرافیک: ۳ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۶۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها