گیمینگ گست دانلود Need For Speed Heat برای کامپیوتر - گیمینگ گست

امروز و در این مطلب با دانلود Need For Speed Heat برای کامپیوتر همراه شما هستیم.بازی Need For Speed Heat بیست‌و‌پنجمین نسخه از سری محبوب Need For Speed و سومین بازی از این سری است که توسط استودیو Ghost Games طراحی شد و کمپانی EA آن را در تاریخ ۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ برای PS4 ،Xbox One و ویندوز منتشر کرد.

این نسخه هم مثل نسخه‌های قبل یک اثر دنیای باز محسوب می‌شود و این بار شما به شهر Pulm City سفر می‌کنید، تا مانند گذشته به کاری که در آن تخصص دارید، یعنی مسابقه دادن بپردازید. شما باید در روز به مسابقات قانونی که در قالب Speedhunters Showdown برگزار می‌شوند، می‌پردازید و شب‌ها برای کسب شهرت و پول به انجام مسابقات غیرقانونی روی میاورید و در این بین باید به مبارزه با پلیس‌های فاسد و پلیس‌هایی که در خیابان‌ها به همراه ماشین‌های سوپراسپورت خود به دنبال شکار شما هستند رقابت کنید.

سری بازی‌های Need For Speed همیشه با افت‌وخیزهای زیادی همراه بوده. به طوری که کاسه صبر طرفداران با انتشار نسخه Need For speed Payback لب ریز شد. آنها خواهان همان نبرد همیشگی بین پلیس و رانندگان خیابانی بودند. شاید بتوان کمپانی Electronic Arts را از معدود کمپانی‌هایی دانست که همیشه توانسته اشتباهات گذشته خود را به بهترین شکل جبران کند، این بار نیز با انتشار بازی Need For Speed Heat که پر از تعقیب و گریز‌های همیشگی این سری می‌باشد، طرفداران را راضی کرده است.

سری Need For Speed همیشه از محبوبیت بالایی میان گیمرها برخوردار بوده و قطعا این نسخه هم نقاط ضعف و قوت فراوانی دارد. با این حال تجربه تعقیب و گریز با سرعت سرسام‌آور همیشه جذاب خواهد بود.در ادامه امکان دانلود Need For Speed Heat برای کامپیوتر را دارید.

 

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Need For Speed Heat:

سیستم‌عامل: Windows 10

پردازنده: FX-6350 or Equivalent

حافظه رم: ۸  گیگابایت

کارت گرافیک: Radeon 7970/Radeon R9 280x or Equivalent

فضای موردنیاز: ۵۰  گیگابایت

 

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Need For Speed Heat:

سیستم‌عامل:Windows 10

پردازنده: Core i7-4790 or Equivalent

حافظه رم: ۱۶  گیگابایت

کارت گرافیک: Radeon RX 480 or Equivalent

فضای موردنیاز: ۵۰  گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 332 views بار دسته بندی : جهان باز ، دانلود ، دانلود بازی ، ماجراجویی ، مسابقه ای ، ورزشی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها