گیمینگ گست لئوناردو دی کاپریو نقش رهبر یک فرقه جنجالی را بازی می‌کند - گیمینگ گست

فیلمی براساس جیم جونز، رهبر جنجالی یک فرقه مذهبی در دست ساخت است و حالا لئوناردو دی کاپریو در حال مذاکره برای بازی در نقش این فرد عجیب است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی لئوناردو دی کاپریو، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای فیلم The Revenant مشخص شده است. لئوناردو دیکاپریو در حال انجام مذاکرات نهایی با MGM برای حضور در فیلمی براساس جیم جونز است. دیکاپریو سابقه‌ی بازی در نقش یک سیاستمدار در فیلم J. Edgar، بازی در نقش یک کلاهبردار در فیلم Catch Me if You Can، بازی در نقش یک شخصیت بزرگ در فیلم The Aviator و بازی در نقش یک کارگزار سهام فاسد در فیلم The Wolf of Wall Street را دارد. او حالا ظاهرا قرار است نقش رهبر جنجالی یک فرقه‌ی مذهبی (کالت) را بازی کند.

همچنین اسکات روزنبرگ، نویسنده آثاری چون فیلم Con Air، فیلم High Fidelity، فیلم Gone in 60 Seconds، فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، فیلم Jumanji: The Next Level و فیلم Venom، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Jim Jones را بر عهده خواهد داشت. وظیفه تولید و پخش فیلم جیم جونز بر عهده شرکت MGM است و علاوه‌بر بازی، دی‌کاپریو به‌همراه جنیفر دیویسون از شرکت Appian Way به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در تولید این فیلم نقش دارد. روزنبرگ نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.

جیم جونز بنیان‌گذار و رهبر یک فرقه مذهبی موسوم به پیپلز تمپل (به‌معنی پرستشگاه مردم) بود که اعضای Peoples Temple دارای گرایش‌های چپگرایانه رادیکال بودند. جونز همچنین مسئول یکی از بزرگ‌ترین خودکشی‌های دست جمعی تاریخ است. در روز ۱۸ نوامبر ۱۹۷۸ حدود ۹۰۹ نفر از پیروان جونز دست به خودکشی دست‌جمعی زدند تا بزرگ‌ترین خودکشی دسته‌جمعی تاریخ بشریت را ثبت کنند. گفته می‌شود که پیروان جونز درواقع به‌خاطر جذبه و قابلیت شفابخشی که در ظاهر داشت، او را دوست داشتند و ستایش می‌کردند.

بااین‌حال، گروهی نیز اعتقاد داشتند که او اختلال شخصیت پارانوئید داشت و پیروانش را آزار می‌داد. پیش از این مستند Truth and Lies: Jonestown, Paradise Lost به مناسبت چهلمین سالگرد این اتفاقات، در سال ۲۰۱۸ از شبکه هولو پخش شده بود. فیلم Don’t Look Up به کارگردانی آدام مک‌کی و با بازی جنیفر لارنس قرار است فیلم جدید دیکاپریو در سال جاری باشد که چند هفته‌ی بعد از نتفلیکس پخش خواهد شد. او همچنین اخیرا در فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی رابرت دنیرو جلوی دوربین رفته است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.