گیمینگ گست معرفی ۵ تا از بهترین سایت های دریافت کد تخفیف فارسی - گیمینگ گست

 

اگر جزو کاربرانی هستید که زیاد خرید اینترنتی می کنید؛ امکان دارد دوست داشته باشید مانند دنیای واقعی؛ تخفیف ?️ بگیرید. بهترین سایت های دریافت کد تخفیف فارسی به شما کمک می کنند تا به این خواسته دست پیدا کنید. پس اگر به دنبال تخفیف گرفتن در دنیای مجازی هستید مطلب امروز رهنامه را حتما مطالعه بفرمایید.

سایت دریافت کد تخفیف فروشگاه ها رایگان

Best Farsi Websites For Finding Discount Code

شاید اولین سوالی که با دیدن عنوان مطلب امروز به ذهنتان رسیده باشد این باشد که کد تخفیف چیست؟ کد تخفیف که کوپن تخفیف یا بن تخفیف هم نامیده می شوند کدهایی شخصی هستند و یا اینکه به صورت عمومی منتشر می شوند و در واقع به عنوان یک مشوق برای خرید به مشتریان ارائه می شود و قیمت کالای نهایی را کاهش می دهد. کد تخفیف می تواند ابزاری جالب برای صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیکی باشد تا بتوانند خریداران را جذب کنند و مشتریان را به خرید دوباره تشویق کنند.

انواع بن تخفیف

به طور کلی کوپن تخفیف را به سه روش ارائه می دهند:

  • کد تخفیف درصدی – در این روش از قیمت نهایی محصول به صورت درصدی تخفیف داده می شود. توجه داشته باشید که این تخفیف تنها شامل قیمت کالا می شود و هزینه های حمل و نقل و مالیات را شامل نمی شود.
  • ارسال رایگان – این کد تخفیف کننده مشتری را از پرداخت هزینه حمل و نقل معاف می کند. این هزینه می تواند شامل سفارشات ارسال شده در داخل کشور یا خارج کشور باشد.
  • کد تحفیف ثابت – این کد مقدار مشخصی را برای خریدار تخفیف می دهد. حداقل آشتانه خرید را می توان تعیین کرد و یا می تواند برای هر مقدار سفارش اعمال شود. به عنوان مثال ۲۰۰۰۰ تومان تخفیف برای سفارشات بالای ۱۰۰۰۰۰ تومان یا ۲۰۰۰۰ تومان تخفیف برای تعداد سفارشات بالای ۵ عدد.

کدهای تخفیف محدود حس فوریت را در خریدار ایجاد می کند و این بدان معناست که این تخفیف ها همیشگی نخواهند بود و خریدار تلاش می کند که برای استفاده از کد تخفیف اقدام کند.

تخفیفان یکی از بهترین سایت های کد تخفیف

تخفیفان یکی از معتبرترین سایت های کوپن تخفیف است که فعالیت خود را از سال ۹۰ آغاز کرد. تخفیفان در تلاش بوده است تا بزرگترین بستر تخفیف را در ایران تشکیل دهد و هزینه زندگی کاربران را تا حد امکان کاهش دهد و گواه این حرف ارائه تخفیف های ۴۰ تا ۱۰۰ درصدی است. در این سایت دریافت کد تخفیف؛ شما می توانید تخفیفات عالی را برای رستوران ها؛ کافی شاپ ها؛ استخر، باشگاه های بدن سازی، شهر بازی؛ تئاتر کودک؛ هتل و غیره دریافت کنید. علاوه بر تهران؛ تخفیفان در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان؛ کرج؛ شیراز و مازندران مشغول فعالیت است. برای استفاده از کد تخفیف دیجی کالا؛ مقداد آی تی؛ ابزارمارت؛ نماوا و بسیاری از سایت های دیگر شما باشد کلا ۴ مرحله زیر را دنبال کنید:

  • در سایت تخفیفان عضو شوید.
  • اسم فروشنده مورد نظر خود را کلیک کنید.
  • از سایت فروشنده خرید کنید.
  • تخفیف را در حساب کاربری خود دریافت کنید.

اگر به سایت استخدام دورکاری و فریلنسر نیاز دارید ما ۱۴ مورد از سایت های خارجی و ایرانی را معرفی کرده ایم.

نت برگ سایت کد تخفیف دیجی کالا و…

یکی دیگر از سایت های بن تخفیف که در اینجا با آن آشنا خواهید شد سایت نت برگ است. این سایت هم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت آرمان فناوری هوشمند آریا آغاز کرده است. این سایت بن تخفیف در زمینه ارائه تخفیفات در حوزه های رستوران و فست فود؛ تفریحی و ورزشی؛ پزشکی و سلامت؛ هنر و تئاتر، آموزش، زیبایی و آرایشی؛ تورهای مسافرتی و غیره فعالیت می کند. در این سایت شما می توانید کوپن تخفیف فیلیمو؛ کد تخفیف اسنپ فود و غیره را دریافت کنید.

دریافت کد تخفیف سایت های متنوع از موپُن

هدف سایت موپُن کمک به فروشگاه ها (برای ارائه محصوات و خدمات) و خریداران (برای پرداخت هزینه کمتر) است. از سایت بن تخفیف موپُن شما می توانید انواع بن تخفیف اسنپ فود؛ بن تخفیف اسنپ؛ کد تخفیف فیدیبو، کد تخفیف اکالا, بن تخفیف دیجی کالا و بسیاری از سایت های دیگر مانند علی بابا؛ ایرانسل؛ همراه اول؛ تپسی؛ ریحون، چنگال و غیره را دریافت کنید.

 

شما می توانید در مطلب قبلی ما با بهترین سایت سوال و جواب فارسی و انگلیسی آشنا شوید.

آف‌سی‌اچ سایت دریافت کد تخفیف اسنپ فود، اکالا و …

آف‌سی‌اچ در زمینه ارائه کوپن تخفیف برای فروشگاه های اینترنتی؛ تاکسی و حمل و نقل؛ اپراتورهای مخابراتی؛ سفارش آنلاین غذا، کتاب و کتابخوانی؛ آموزش دانشگاهی؛ موسیقی و سینما، آرایشی و بهداشتی؛ مد و لباس؛ گردشگری و غیره فعالیت دارد. شما می توانید کد تخفیف دیجی کالا، بن تخفیف اسنپ، اسنپ فود، استادکار، تپسی، سینماتیکت، علی بابا، فیلیمو، اسنپ مارکت، باسلام، بیمیتو و ماز و بسیاری از سایت های مشهور دیگر را به راحتی دریافت کنید. در این سایت فروشگاه های آنلاین و استارتاپ ها می توانند همراه با ارائه کوپن تخفیف به طور رایگان به تبلیغ خدمات خود بپردازند و میزان فروش خود را افزایش دهند.

دریافت کد تخفیف اسنپ؛ فیدیبو؛ اکالا در سایت آفرکد

آخرین سایتی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد سایت آفرکد است که پلتفرمی برای اشتراک گذاری کدهای تخفیف سایت های اینترنتی است. این سایت فعالیت خود را از سال ۹۵ شروع کرده است و شما می توانید کد تخفیف فیدیبو؛ کد تخفیف اکالا؛ کد تخفیف دیجی کالا و ده ها سایت دیگر را دریافت کنید.

در آخر از شما دعوت می کنیم تا با ۱۲ تا از بهترین سایت های ارائه دهنده دوره های آموزش برنامه نویسی آنلاین آشنا شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 176 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.