امروز با دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Call of Duty Vanguard جدیدترین نسخه منتشر شده از سری بازی محبوب Call of Duty می‌باشد که به تازگی توسط استودیوی Sledgehammer Games تولید و در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) توسط کمپانی Activision منتشر شده است.

داستان بازی:

داستان بازی Call of Duty Vanguard روایت گر بخش هایی از وقایع جنگ جهانی دوم در جبهه های غربی، شرقی، شمال آفریقا و اقیانوس آرام می‌باشد. جایی که سربازان آمریکایی برای مقاومت با دشمن، با تمام قوا می‌جنگند تا از حریم کشور خود دفاع کنند.

در بازی Call of Duty Vanguard شاهد جنگی عظیم در جبهه های مختلف خواهید بود که در هر یک از این جبهه ها، شما در نقش یک شخصیت متفاوت قرار خواهید داشت که قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند و جالب است بدانید که هرکدام از این شخصیت‌ها، در واقعیت نیز وجود داشته و داستان بازی بر اساس واقعیت روایت شده است.

بخش آنلاین و چند نفره این بازی شامل ۲۰ نقشه مختلف بوده که ۱۶ نقشه از آن مربوط به حالت ۶ به ۶ نفره بوده و ۴ نقشه‌ی دیگر آن مربوط به حالت ۲ به ۲ نفره است که می‌تواند تجربه‌ی مهیج و جالبی برای دوست داران بخش چند نفره این بازی باشد. مهم‌ترین ویژگی‌ای که در این بازی به چشم می‌خورد، گرافیک چشم‌نواز آن است که تاکنون در هیچ‌یک از سری های Call of Duty شاهد آن نبوده‌ایم. گرافیکی باکیفیت و جزئیات بسیار بالا که با ویژگی ره‌گیری پرتو (Ray Tracing) تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما به عمل می‌آورد.

همچنین عملکرد این بازی بر روی کنترلر های Dual Sence کنسول PlayStation 5 فوق‌العاده بوده و مکانیزم شلیک در آن به واقعیت بسیار نزدیک است. به طوری که وقتی تریگر های این کنترلر را برای شلیک کردن با اسلحه Revolver به آرامی فشار می‌دهید، مشاهده می‌کنید که همانند یک اسلحه واقعی، ماشه به آرامی به واسطه فشار انگشت شما بر روی تریگر به عقب رفته و اگر تریگر را تا آخر فشار دهید، اسلحه یک گلوله را شلیک می‌کند.

شرکت Activision و استودیوی سازنده این بازی سعی کرده است تا مکانیزم های بازی و گرافیک آن را هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک کند و حس واقع ‌گرایانه‌تری را به بازی ببخشد تا گیمرها تجربه‌ی تازه و هیجان انگیزی از این سری بازی محبوب داشته باشند.

امتیازات بازی:

طی نقد و بررسی های به عمل آمده توسط منتقدین، بازی Call of Duty Vanguard توانسته است تا از سایت Metacritic امتیاز ۷۶ از ۱۰۰، از سایت PC Gamer امتیاز ۶۰ از ۱۰۰، از سایت GameSpot امتیاز ۷ از ۱۰ و از سایت IGN امتیاز ۷ از ۱۰ را به دست بیاورد.

توجه: این بازی کرک نخواهد شد و شما برای بازی کردن نیاز به خرید CDKey اشتراکی یا اورجینال آن دارید!

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Vanguard :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 4340 یا AMD FX 6300
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 960 یا AMD Radeon RX 470
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۷۷ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Call of Duty Vanguard :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 2500K یا AMD Ryzen 5 1600X
حافظه رم: ۱۲ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۶۰ یا AMD Radeon RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت