گیمینگ گست دانلود بازی Grand Theft Auto The Trilogy برای PC - گیمینگ گست

بدون شک یکی از بهترین اخبار چند وقت اخیر در دنیای گیم، معرفی نسخه ریمستر از سه نسخه GTA بود. مجموعه‌ای که با نام Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition معرفی شد و شامل GTA 3، GTA: Vice City و GTA: San Andreas می‌شود. در نسخه ریسمستر گرافیک و تکسچرهای بازی دستخوش تغییرات گسترده‌ای شدن و بافت بازی تغییرات زیادی کرده اما خط داستانی بازی تغییری نکرده و هر نسخه دارای همون داستان قدیمی خود هستند و فقط گیم پلی بازی به همراه گرافیک آن به صورت بروزتر و باکیفیت‌تری ریسمتر شده‌اند. با گیمینگ گست و دانلود بازی Grand Theft Auto The Trilogy برای PC همراه باشید.

نسخه ریمستر سه‌گانه GTA، ثایت می‌کند که حتی راک‌استار هم ممکن است دچار خطا و اشتباه شود. مجموعه ریمستر سه‌گانه GTA، توسط استودیو Grove Street Games توسعه یافته که قبلا وظیفه پورت کردن بازی‌های جی‌تی‌ای برای پلتفرم‌های موبایل را هم برعهده داشته است و طبق اعلام خود راک‌استار، این استودیو زمان نسبتا زیادی را هم صرف آماده‌سازی نسخه ریمستر سه بازی کرده است. بااین‌حال بدون اینکه لازم باشد زمان خیلی زیادی را مشغول تجربه نسخه‌های ریمستر شوید، خیلی زود متوجه خواهید شد که نتیجه نهایی این اقدامات چیزی جز یک ناامیدی واقعی نیست و Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition، اصلا آن انتظاری را که از یک نسخه بهبود‌یافته یا ریمستر می‌رود،‌ برآورده نمی‌کند.

بازی Grand Theft Auto III، یک بازی در سبک اکشن می‌باشد که توسط استودیو DMA Design توسعه‌یافته و کمپانی مشهور Rockstar Games آن را منتشر نموده است. بازی Grand Theft Auto III، اولین عنوان سه‌بعدی از سری بازی Grand Theft Auto می‌باشد که این مجموعه بازی را متحول نمود. در این بازی، بازیکنان مأموریت‌ها را کامل می‌کنند. سناریوهای خطی با مجموعه اهداف در جهت پیشرفت از طریق داستان می‌باشد. ممکن است که چند مأموریت فعال در حال اجرا در یک‌زمان داشته باشید که برخی از مأموریت‌ها طالب این است که بازیکن صبر کند تا دستورالعمل‌ها صادر شود یا حوادثی رخ دهد.

دانلود بازی Grand Theft Auto The Trilogy برای PC

بازی Grand Theft Auto: Vice City، سومین عنوان از سری بازی Grand Theft Auto یا به‌اختصار GTA، می‌باشد که توسط کمپانی مشهور Rockstar Games تولید و منتشرشده است. شما در بازی Grand Theft Auto: Vice City، کنترل شخصیتی به نام Tommy Vercetti را بر عهده‌دارید که داستان زندگی گذشته او بسیار پرماجرا می‌باشد. تامی با گذشته‌ی تاریک خود دست‌وپنجه نرم می‌کند و همچنین تامی پس از دیدار با یکی از دوستان قدیمی خود مجبور می‌شود تا به دنیای مافیایی بازگردد و خواسته‌های افراد مختلف را انجام دهد.

دانلود بازی Grand Theft Auto The Trilogy برای PC

بازی GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد. داستان بازی بدین شکل است که پنج سال پیش کارل جانسون از فشار زندگی در لوس‌سانتوس سان آندریاس، فرار می‌کند، شهری که با مشکلات و فسادهایی همچون باندهای مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کند. جایی که ستارگان فیلم و میلیونرها تمام تلاش خود را می‌کنند تا از قاچاقچیان جلوگیری کنند. اکنون اوایل دهه ۹۰ است. کارل باید به خانه خود برود. مادرش به قتل رسیده است، خانواده‌اش از هم پاشیده و دوستان دوران کودکی او همه به سوی فاجعه پیش می‌روند. در بازگشت به مجله خود، پلیس‌ها او را به اتهام قتل دستگیر می‌کنند. CJ مجبور می‌شود برای نجات خانواده‌اش و کنترل خیابان‌ها به سفری بپردازد که مجبور می‌شود کل ایالت سن آندریاس را بپیماید.

دانلود بازی Grand Theft Auto The Trilogy برای PC

Minimum System Requirements :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: Intel Core i5-6600K/AMD FX-6300
Ram: 8GB
Graphics: Nvidia GeForce GTX 760 2GB/AMD Radeon R9 280 3GB
Disk: 45GB

Recommended system :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: Intel Core i7-2700K/AMD Ryzen 5 2600
Ram: 16GB
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 4GB/AMD Radeon RX 570 4GB
Disk: 45GB

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 578 views بار دسته بندی : دانلود بازی تاريخ : 4 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها