گیمینگ گست دانلود بازی Layers Of Fear 2 برای کامپیوتر - گیمینگ گست

بازی Layers Of Fear 2 جدیدترین نسخه از این مجموعهٔ وحشت است که به‌تازگی و در تاریخ ۲۸ می ۲۰۱۹ توسط استودیو Bloober Team با موجی از انتقادات مثبت و منفی کاربران، برای پلتفرم‌های Microsoft Windows، Play Station 4 و Xbox One به انتشار رسید. سبک بازی Layers Of Fear 2 را می‌توان ترسناک روان‌شناختی و معمایی دانست که حال و هوایی تیره دارد و حالت اول‌شخص بودن بازی نیز به همراه گیم‌پلی سادهٔ آن به جذابیت بازی افزوده است. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی Layers Of Fear 2 برای کامپیوتر همراه باشید.

برخلاف نسخهٔ اول این بازی یعنی Layers Of Fear که کاربران را در جایگاه کاراکتری بی‌نام قرار می‌داد که نقاشی‌های وی روح او را به تسخیر درآورده بودند، داستان نسخهٔ دوم این مجموعه در این نسخه اتفاقات داستان بازی در یک کشتی سیاحتی جریان دارد. با توجه به اینکه کاربران در این بازی در نقش یک بازیگر ظاهر می‌شوند و اینکه این بازی در ژانر ترسناک است، طبیعتاً اتفاقات بازی مطابق برنامه کاربران پیش نخواهد رفت.

پیوند هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی تلفیق بسیار جالبی است که در Layers Of Fear 2 سازندگان برای درگیر کردن کاربران در فضای ترس به تصویر کشیده‌اند. هنگام گشت‌وگذار در کشتی متروکه، استفاده از فن‌های کلاسیک سینماتوگرافی حس وحشت و ناآرامی را در گیم‌پلی و روند داستانی بازی بهبود می‌بخشد. Layers Of Fear 2 درزمینهٔ فنی و گرافیک همانند نسخهٔ اول بسیار خوب ظاهرشده است. طراحی هنری و بصری محیط‌ها و با الهام از فن‌های سینما حس وحشت را به‌خوبی به کاربر انتقال می‌دهد و سازندگان در این زمینه برای بازی کمبودی را به‌جای نگذاشته‌اند.

در بحث موسیقی و صداگذاری با یک بازی بی‌نظیر و فنی همراه هستیم. تمام لحظات اتفاقی با یک چینش و ساختار درست و صحیح در صداسازی همراه است. موسیقی متن بازی بسیار ما را به یاد فیلم‌های هالیوودی ژانر ترس می‌اندازد و ازآنجایی‌که بازی نیز طبق یک روایت داستانی همراه است این نقش را به‌خوبی به کاربر منتقل می‌کند.

بازی Layers Of Fear 2 تمام ویژگی‌های مثبت نسخهٔ اول را به یدک می‌کشد و با پیشرفت‌هایی درزمینهٔ گرافیک و گیم‌پلی همراه است که می‌تواند کاربران را در این ژانر همچنان راضی نگه دارد. برای دانلود این بازی در ادامه مطلب با گیم‌تودانلود همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Layers Of Fear 2:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i۵-۳۴۷۰ (۳٫۲ GHz) یا AMD A۸-۷۶۰۰ (۳٫۱ GHz) یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GTX ۷۵۰ Ti یا AMD Radeon R۷ ۲۶۵ یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۴ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Layers Of Fear 2:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i۵-۶۵۰۰ (۳٫۲ GHz) یا AMD Ryzen ۵ ۱۶۰۰ یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GTX ۱۰۷۰ یا AMD Radeon RX ۵۹۰ یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۴ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 270 views بار دسته بندی : ترسناک ، دانلود بازی ، ماجراجویی تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها