گیمینگ گست دانلود بازی A Plague Tale Innocence برای PS4 - گیمینگ گست

بازی A Plague Tale: Innocence، یک بازی جدید در سبک ماجراجویی می‌باشد که به‌تازگی توسط استودیو Asobo تولید و کمپانی مشهور Focus Home Interactive آن را منتشر کرده است؛ در ادامه با گیمینگ گست و دانلود بازی A Plague Tale: Innocence همراه باشید …

داستان بازی A Plague Tale: Innocence روایت گر داستان تلخ یک خواهر و برادر می‌باشد که با کمک همدیگر برای زنده ماندن در ترسناک‌ترین ساعت‌های تاریخ، می‌جنگند. این بازی، علاوه بر ماجراجویی عاطفی همراه با گیم پلی‌ای اکشن، شمارا به داستانی زیبا در قرن چهاردهم کشور فرانسه دعوت می‌کند. وظیفه‌ی شما این است تا دو شخصیت مهم بازی، یعنی Amicia و برادر کوچکش Hugo را در دنیایی ترسناک و ویران‌شده همراهی کنید تا آن‌ها بتوانند یک راز مهم را فاش کنند.

این دو خواهر و برادر در حال فرار از دست سربازان دولتی گروه Inquisition هستند و اطرافشان پر از موش‌هایی است که در حال شیوع مرگ سیاه یا همان طاعون هستند. همان‌طور که Amicia و Hugo برای زنده ماندن تلاش می‌کنند، یاد می‌گیرند که به یکدیگر اعتماد کنند و در طول این سفر، همراه و پشتیبان همدیگر باشند.

یکی از چیزهایی که در ابتدا گیمر را محو خود می‌کند، گیم پلی قوی بازی و داستان فوق‌العاده زیبای آن می‌باشد. تمامی جلوه‌های گرافیکی به نحو احسن طراحی‌شده‌اند و این استودیو توانسته تا بازی‌ای هیجان‌انگیز را منتشر کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 294 views بار دسته بندی : اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها