گیمینگ گست دانلود بازی Marvels Avengers برای PC - گیمینگ گست

شرکت مارول را باید یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محتواهای ابرقهرمانی دانست که این محتوا در قالب بازی، فیلم و بسیاری دیگر به تولید می‌رسد. در سال جاری شرکت اسکوئرانیکس و کمپانی مارول در همکاری با یکدیگر بازی Marvels Avengers را توسعه دادند که درواقع تجربه یک بازی تمام‌عیار در نقش قهرمانان اساطیری است.

وظیفه ساخت این بازی بر عهده استودیو Crystal Dynamics قرار داشته و توانسته به‌خوبی از پس توسعه آن بربیاید. این گروه پیشتر بازی‌های مطرحی چون سری توم ریدر را توسعه داد که توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد.

حال نوبت به یک بازی ابرقهرمانی با عنوان Marvels Avengers رسید که در نوع خود کم‌نظیر است. درباره داستان این بازی باید بیان داشت که ابرقهرمانان به جشن در روز D-Day می‎پردازند. جشنی که به مناسبت اتمام روند ساخت مقر دوم سانفرانسیسکو برپاشده و متأسفانه این شادی طولانی نبوده و به یک فاجعه بزرگ تبدیل می‌شود.

با پدیدار شدن گروهی به نام Aim، سانفرانسیسکو به یک قتل گاه تبدیل‌شده و وقت آن است تا ابرقهرمانان خود را نشان دهند. سپس پنج سال می‌گذرد و گروه AiM قدرت بسیاری پیدا می‌کند و به نبرد با ابرقهرمانان مارول می‌پردازد. در این بازی شخصیت‌های قهرمان محبوبی چون آیرون من، ثور، کاپیتان آمریکا و برخی دیگر حضور دارند.

بازیکنان می‌توانند بخش تک نفره را به‌صورت Co-op تجربه کنند. بنابراین لازم نیست به‌طور حتم آنلاین باشید تا بتوانید آن را اجرا کنید. استودیو سازنده اگرچه داستان جالبی را برای بازی Marvels Avengers در نظر گرفته، اما اعلام کرده قرار است چندین سال بسته‌های الحاقی برای این عنوان منتشر شود تا بازیکنان تجربه تمام‌عیاری در نقش ابرقهرمانان مارول داشته باشند.

گذشته از داستان و تجربه بازی، باید به بتل پس این عنوان هم اشاره کرد که اطلاعات آن جالب است. بازیکنان می‌توانند برای هر شخصیت یک کارت جداگانه داشته باشند که قیمت ۱۰ دلاری دارد. کارت‌ها به‌طور جداگانه ۴۰ سطح و چالش را برای بازیکنان رقم خواهد زد. بازی مورد اشاره شرکت اسکوئرانیکس که برگرفته از دنیای قهرمانان مارول است، می‌تواند تجربه سرگرم‌کننده و لذت بخشی را برای شما رقم زند.

همیشه عناوین برگرفته از دنیای ابرقهرمانی توانستند علاقه‌مندان بسیاری داشته باشند و بازی Marvels Avengers هم‌چنین است و می‌تواند گیم پلی مهیج و جذابی را به شما هدیه کند. ناگفته نماند استودیو سازنده پس از انتشار بسته‌های الحاقی متعددی را منتشر می‌کند که باید جداگانه آن‌ها را تهیه کنید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Marvels Avengers :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 4160 یا AMD FX™-۶۳۰۰ بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 950 یا ATI® Radeon™ R7 260x
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۷۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Marvels Avengers :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 4770K یا AMD Ryzen 5 1600 یا بالاتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon™ RX 480 یا بالاتر
حافظه کارت گرافیک: ۶ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۷۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 259 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها