بازی Ancestors The Humankind Odyssey یک بازی جدید در سبک بقا – ماجراجویی و با جهان باز می‌باشد که Panache Digital Games وظیفه ساخت و توسعه آن را بر عهده داشته است. معرفی اولیه این عنوان به سال ۲۰۱۵ بازمی‌گردد اما سرانجام بازی در تاریخ ۲۷ اوت ۲۰۱۹ برای کنسول‌های نسل هشتم و سیستم‌عامل PC به انتشار رسید. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی Ancestors The Humankind Odyssey در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تجربه سری بازی‌های Assassin’s Creed همیشه برای طرفداران دنیای گیم از جذابیت خاصی برخوردار بوده است. “پاتریس دسیله” که از سازندگان اصلی این عنوان به شمار می‌رود با تأسیس استودیو شخصی خود قصد دارد عنوانی جدید را به دنیای بازی‌ها ویدئویی معرفی کند.

شما در بازی Ancestors The Humankind Odyssey در نقش یک شامپانزه بازی خواهید و روند تکامل آن‌ها را در بازه زمانی ۲ تا ۱۰ میلیون سال مشاهده خواهید کرد. محیط بازی در قسمت‌هایی از قاره آفریقا در جریان است و دنیای وسیعی را شامل می‌شود. دنیایی که در آن قادرید از درخت‌ها بالا بروید، غذا بخورید، بخوابید، فکر کنید و با حیوانات مختلف درگیر شوید، رشد کنید و با ساخت قبیله خود و آموزش به شامپانزه‌ها روند و سیر تکامل خود را تا انسان شدن به‌پیش بگیرید.

بازی از دید دوربین سوم شخص در جریان است و دنیای بازی به‌صورت Open World بوده و تقریباً هر کاری در بازی می‌توانید انجام دهید. قابلیت ساخت سلاح و ارتقای توانایی‌های آن نیز از نکات مثبت بازی به شمار می‌رود. همچنین برای ارتقای مهارت خود نیز لازم است XP های بیشتری کسب کنید و از قابلیت‌های خود درروند پیشروی گیم‌پلی استفاده کنید. طراحی جنگل‌ها، رودخانه‌ها و اتمسفر بازی حال و هوای آن دوران را به‌خوبی منتقل می‌کند و مخاطب درگیر آن خواهد شد.

اگر از طرفداران سری بازی‌های سبک بقا و تکامل هستید بازی Ancestors The Humankind Odyssey را از دست ندهید و با دانلود آن در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Ancestors The Humankind Odyssey:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 4460 3.2 GHz یاAMD A10-7850K, 3.7 GHz یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 760 یا AMD Radeon R7 370X یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Ancestors The Humankind Odyssey:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-4820K 3.7 GHz یا AMD Ryzen 7 1700x یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060  یا AMD Radeon RX 480 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت