گیمینگ گست دانلود بازی Anno 1800 برای PC - گیمینگ گست

بازی‌های ویدئویی در سبک مختلف منتشر می‌شوند و در این بین باید به عناوین استراتژیکی اشاره کرد که طرفداران کمی نداشته و بیشتر آن‌ها نیز  برای پلتفرم رایانه شخصی هستند. یکی از آن‌ها بازی Anno 1800 شرکت Ubisoft است و شما را در قالب یک شهردار قرار می‌دهد که باید به ساختن و مدیریت شهر بپردازید. البته تاکنون نسخه‌های متعددی از سری Anno را تجربه کردیم و بازی Anno 1800 عنوان جدید از یک بازی مدیریت شهری بوده که قطعاً سرگرمی شما را فراهم می‌کند.

بازی Anno 1800 در دوره انقلاب صنعتی قرار داشته و شما باید به ساختن شهری که در یک بندرگاه قرار گرفته بپردازید. این عنوان سه بخش مختلف دارد که باید به سند باکس، آنلاین و داستانی اشاره کرد. البته بخش داستانی بیش از ۱۵ ساعت وقت شما را خواهد گرفت و بسیار هم سرگرم‌کننده است. یکی از ویژگی‌های اصلی این عنوان خسته‌کننده نبودن مراحل آن با گذشت مدت‌زمان طولانی است، زیرا موضوعات جالبی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

در بخش داستانی سناریوهای مختلفی از جمله ورشکستگی شهر، حمله دشمن و برخی دیگر برای شما در نظر گرفته‌شده که با مهارت و مدیریت خود باید این وضعیت را بهبود ببخشید و شهر را آباد سازید. شما در نقش یک شهردار باتجربه باید شهری که در دوره انقلاب صنعتی قرار دارد را با برنامه‌های مناسب مدیریت کرده تا  موجب گسترش و افزایش درآمد شوید. گذشته از آن در بازی Anno 1800 به‌عنوان یک اثر استراتژیکی، شما می‌توانید ساعت‌ها به ساخت و ساز بپردازید تا افزایش درآمدی رقم خورده و گسترش شهر موردبحث را به دنبال داشته باشید.

شرکت Ubisoft از کمپانی‌های مطرح توسعه‌دهنده بازی‌های ویدئویی، هر از گاهی به انتشار نسخه جدید مجموعه Anno می‌پردازد، تا علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌ها با محوریت مدیریت شهری، عنوانی کامل و جذاب را تجربه کنند. یکی از نکات مثبت این نسخه حفظ تجربه گیم پلی نسخه‌های قبل است. اگر از طرفداران سبک بازی‌های شهرسازی باشید، قطعاً نام Anno به گوشتان خورده یا آن را اجرا کردید.

بنابراین چه چیزی بهتر از Anno 1800 که همه ویژگی‌ها را در این بخش عناوین به مخاطب و بازیکنان خود ارائه می‌دهد تا هیچ کمبودی را احساس نکنند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Anno 1800 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ i5-3470 یا AMD® FX 6350
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک:  Nvidia® GeForce™ GTX 670 یا AMD® Radeon™ R9 285
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۶۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Anno 1800 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ i5-4690k یا AMD® Ryzen™ ۵ ۱۴۰۰ یا بالاتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia® GeForce™ GTX 970 یا AMD® Radeon™ RX 480
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۶۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 230 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها