گیمینگ گست دانلود بازی Assetto Corsa Competizione برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Assetto Corsa Competizione برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Assetto Corsa Competizione یک بازی در سبک اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای می‌باشد که توسط استودیوی ایتالیایی Kunos Simulazioni تولید شده و کمپانی مشهور ۵۰۵ Games، این بازی را در تاریخ ۲۹ می ۲۰۱۹ میلادی، منتشر کرده است.

تجربه‌ی رانندگی متفاوت:

همان‌طور که میدانید، بازی‌های زیادی در سبک رالی و اتومبیل‌رانی وجود دارند. اما بازی Assetto Corsa Competizione تجربه‌ای متفاوت از یک رالی حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهد و می‌تواند شما را مجذوب خود کند. دوربین اول‌ شخص بازی سبب شده تا حس کنید که واقعاً خودتان پشت فرمان اتومبیل هستید و آن‌قدر جزئیات اتومبیل، دقیق و با ظرافت طراحی‌شده که باعث می‌شود حس خوبی هنگام بازی کردن به شما دست بدهد.

اگر هوا بارانی باشد، قطرات باران به شیشه اتومبیل اصابت کرده و برف پاک‌کن آن را پاک می‌کند تا شما بتوانید مسیری که در جلوی‌تان قرار دارد را مشاهده کنید. اگر سرعت خود را تندتر کنید، دیگر توانایی برف پاک‌کن اتومبیل در کنار زدن قطرات باران کمتر می‌شود و این‌گونه موارد باعث شده تا این بازی بیشتر و بیشتر شبیه به واقعیت باشد.

همچنین این بازی از فرمان‌های گیمینگ و عینک‌های واقعیت مجازی (VR) نیز پشتیبانی می‌کند که لذت بازی کردن را دوچندان خواهد کرد و شما می‌توانید از تجربه‌ی بسیار متفاوت‌تری برخوردار شوید.

روند بازی:

در این بازی شما با انتخاب اتومبیل دلخواه خود، می‌توانید به رقابت‌های جانانه بپردازید. با شمارش معکوس پاهایتان را بر روی پدال گاز می‌فشارید و با سبز شدن چراغ، به‌سرعت از رقیبانتان جلو می‌زنید. محیط بازی و روند مسابقه دادن در این بازی، شباهت بسیار زیادی به مسابقات اتومبیل‌رانی حرفه‌ای در واقعیت دارد. شما در هنگام مسابقه دادن می‌توانید لاستیک‌های خود را عوض کنید، سوخت‌گیری کنید و در صورت اشکال در اتومبیل، به بخش فنی مراجعه کرده تا به‌سرعت مشکل شما رفع و شما به پیست مسابقه بازگردید.

آب‌وهوای متفاوت در بازی به همراه گرافیک فوق‌العاده سبب جذابیت هرچه بیشتر در بازی شده است و واقعاً نمی‌توان این بازی را با دیگر بازی‌های مشابه مقایسه نمود. در بازی Assetto Corsa Competizione، شما می‌توانید انواع ماشین‌های مسابقه‌ای همانند Ferrari، Lamborghini، Mclaren و دیگر ابر قدرت‌های موجود در بازی را انتخاب کرده و به مسابقه دادن بپردازید.

همچنین در بخش آنلاین این بازی، می‌توانید به رقابت با دوستان و یا افرادی که آن‌ها را نمی‌شناسید، بپردازید و خودتان را در این مسابقات مختلف و هیجان‌انگیز، محک بزنید. اگر یک راننده حرفه‌ای هستید، حتماً به بخش آنلاین بازی سر بزنید.

امتیازات بازی:

خوشبختانه بازی Assetto Corsa Competizione توانسته تا نظر منتقدان را به خودش جلب کند و امتیازات خوبی را از آنان دریافت نماید. بازی Assetto Corsa Competizione توانست در سایت Metacritic امتیاز ۷۷ از ۱۰۰ و در سایت GameSpot از طریق نظرسنجی بین اعضای سایت، امتیاز ۷۲ از ۱۰۰ را دریافت نماید.

در مجموع امتیازات این بازی امیدوار کننده بود و می‌توان امیدوار بود که در نسخه‌های بعدی، این امتیازات افزایش پیدا کنند و شاهد رشد و پیشرفت این بازی، باشیم.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Assetto Corsa Competizione :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 4460 یا AMD FX 8120
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۴۶۰ یا AMD Radeon HD 7770
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Assetto Corsa Competizione :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 8600K یا AMD Ryzen 5 2600X
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۷۰ یا AMD RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 198 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، مسابقه ای تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها