گیمینگ گست دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PS4 - گیمینگ گست

بازی Batman Arkham Knight در سبک اکشن – ماجراجویی می‌باشد که استودیو Rocksteady Studios آن را در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های PC، PS4، XBox One منتشر کرد. بازی Batman Arkham Knight توانست پس از دو سری قبل، یک بازی نسبتاً کامل با داستانی هیجان‌انگیز و محیطی خوفناک، ظاهر شود. برای دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PS4 با سایت گیمینگ گست همراه باشید.

داستان بازی Batman Arkham Knight، پس از اتفاقات نسخه Arkham City رخ می‌دهد. در آن زمان، جوکر رقیب همیشگی بتمن طی اتفاقاتی کشته می‌شود و پس از گذشت یک سال از نبود رقیبی برای وی، بتمن دوباره به میدان مبارزه برمی‌گردد. اکنون دشمنان اصلی بتمن، Two-Face، Penguin و Harley Quinn می‌باشند که با یکدیگر متحد شده‌اند و قصد دارند که بتمن را از بین ببرند.

در کنار این مورد، شهر گاتام مورد تهدید دشمنان قرارگرفته است و این شهر با بمب‌گذاری‌های متعدد تهدید شده است. اکنون بتمن با همکاری پلیس این شهر که تعدادشان بسیار کم شده است، متحد می‌شوند و باید این شهر را نجات دهند؛ اما مشکل اصلی وی این است که دشمن جدیدتری مقابلش قرار می‌گیرید که چندان چنگی به دل نمی‌زند و شمارا در طول بازی بسیار اذیت می‌کند.

بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و تمامی مبارزات در محیطی تاریک و خفقان شکل‌گرفته است. صداگذاری و افکت‌های زیبای بازی، باعث شده است که هر کاربری را به دلهره و استرس وادارد. گیم‌پلی بازی نیز خوب طراحی‌شده است و سیستم مبارزات از نو پایه‌گذاری شده‌اند و قابلیت‌های جدید نیز به بازی اضافه‌شده است که شمارا در عبور از مراحل یاری می‌کند. برای دانلود بازی Batman Arkham Knight برای کامپیوتر در ادامه با ما همراه باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 351 views بار دسته بندی : اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها