گیمینگ گست دانلود بازی Black Legend برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Black Legend برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Black Legend یک بازی جدید در سبک نقش آفرینی و استراتژیک می‌باشد که به‌تازگی توسط استودیوی Warcave تولید و در تاریخ ۲۵  مارس ۲۰۲۱ (۵ فروردین ۱۴۰۰) توسط همین استودیو، منتشر شده است.

داستان بازی:

داستان بازی Black Legend از جایی آغاز می‌شود که شما در یک شهر نفرین‌شده به نام Grant حضور دارید. در این شهر مرموز، رمز و رازهای بسیاری وجود دارد که باید آن‌ها را کشف کنید. مردمان این شهر، پیروان فرقه‌ای افراطی، شوم و اهریمنی شده‌اند و مأموریت شما در بازی این است که مردم را از دست این فرقه، نجات دهید.

در این بازی، پس از ساختن شخصیت خود، می‌توانید یک گروه برای مبارزه با دشمنان و اهریمن تشکیل دهید و سربازان پرقدرتی را برای گروه خود، آماده نمایید. در بازی Black Legend، مأموریت‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما باید آن‌ها را انجام داده تا مردم از این فرقه‌ی شوم، نجات یابند. اما در کنار مسیر اصلی داستان بازی، مأموریت‌های فرعی نیز وجود دارد که انجام دادن آن‌ها سبب طولانی‌تر شدن و هیجان‌انگیزتر شدن روند بازی می‌شود.

سلاح‌های مختلفی در بازی ساخته شده تا با استفاده از آن بتوانید با دشمن مقابله کرده و آنان را از بین ببرید. اما نکته قابل توجهی که در بازی Black Legend وجود دارد این است که شما می‌توانید از معجون‌های مختلفی برای تخریب و انفجارهای بزرگ استفاده کرده و با جادوگری و کیمیاگری، دشمنان را از پای درآورید.

بازی Black Legend از گرافیک و محیط بصری بسیار خوبی بهره می‌برد و محیطی که برای بازی طراحی‌شده، جذابیت بازی را دوچندان می‌کند. سیستم مبارزات بازی Black Legend نیز هوشمندانه ساخته شده و شما با هر استراتژی‌ای که فکر می‌کنید درست است می‌توانید با دشمنانتان مبارزه کرده و آنان را شکست دهید.

امتیازات بازی:

بازی Black Legend توانسته است تا امتیاز امیدوار کننده‌ای از منتقدین دریافت کرده و به‌نوعی سازنده‌ی این عنوان را سربلند نماید. بازی Black Legend توانست از سایت Metacritic، امتیاز ۵۸ از ۱۰۰ را دریافت کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Black Legend :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 760 یا AMD Phenom II X4
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 580 یا AMD Radeon HD 7870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Black Legend :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 6700k یا AMD Ryzen 5 1600x
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۷۰ یا AMD Radeon RX 480
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 260 views بار دسته بندی : استراتژیک ، دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 3 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها