استودیو گیرباکس خالق سری Borderlands برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC می‌باشد که امسال نسخه سوم این بازی را منتشر کرده است. Borderlands 3 امسال منتشر شد و توانست نظر علاقه‌مندان به سبک اکشن ماجراجویی را به سمت خودش جلب کند. Borderlands که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، یکی از مفرح‌ترین بازی‌ها در سبک شوتر لوتر به‌حساب می‌آید و مخصوصاً به دلیل داشتن امکان تجربه به شکل Co-Op، نسخه‌های آن پتانسیل سرگرم کردن مخاطب برای ساعت‌های طولانی رادارند. با وب‌سایت گیم‌تودانلود و دانلود بازی Borderlands 3 برای PS4 همراه باشید.

Borderlands 3 همان شیوه جذاب نسخه‌های قبلی را پیش‌گرفته است و در کنار همان ویژگی‌های قبلی، به لطف تعداد زیاد مأموریت‌ها و سلاح‌هایی، اوقات مفرحی را برای بازیکنان رقم‌زده است. داستان Borderlands 3 چند سال پس از مرگ Handsome Jack و سقوط Hyperion روایت می‌شود. تروی و تایرن کالیپسو به‌تازگی متوجه شده‌اند که به‌جز پاندورا در سرزمین‌های دیگر هم والت‌هایی وجود دارند و تصمیم گرفته‌اند به سراغ آن‌ها بروند. آن‌ها به همین منظور، یک گروه به نام فرزندان والت ساخته‌اند تا به هدفشان برسند.

گیم‌پلی بازی به دلیل وجود تنوع بالای مراحل و طنز غنی و سلاح‌های مختلف، توانسته بسیار بهتر از نسخه‌های قبلی ظاهر شود. به لطف حضور شخصیت‌های مختلف جدید و قدیمی  و طنز خاص و اکشن‌های نفس‌گیر، بازی یک اثر کاملاً سرگرم‌کننده است. Borderlands 3 با تکیه‌بر المان‌های قدیمی‌اش، داستان جذاب‌تری ارائه داده است و توانسته موفق ظاهر شود. در ادامه می‌توانید این بازی جذاب را دانلود کنید.