گیمینگ گست دانلود بازی Call of Duty: Black Ops برای کامپیوتر - گیمینگ گست

بازی Call of Duty: Black Ops، ششمین عنوان رسمی منتشرشده از سری بازی پرطرفدار Call of Duty می‌باشد که توسط استودیو Treyarch تولید و شرکت جاودانه Activision آن را منتشر کرده است؛ در ادامه با گیمینگ گست و دانلود بازی Call of Duty: Black Ops همراه باشید …

داستان بازی Call of Duty: Black Ops، روایتگر یک مأمور ویژه‌ی CIA به نام “الکس میسون” می‌باشد. داستان از جایی شروع می‌شود که جنگ سرد در مناطق مختلفی از جهان ازجمله کوهستان‌های برفی روسیه، ویتنام و کوبا رخ می‌دهد. جایی که در سال ۱۹۶۸ یک گروه ناشناس میسون را ربوده و او را بر روی یک صندلی در یک اتاقی که در رو به روی میسون چندین تلویزیون وجود دارد، بسته‌اند.

دقیقاً زمانی که میسون از خواب بلند می‌شود، شخصی با یک‌صدای عجیب و ناشناس از میسون در مورد اعدادی که در تلویزیون‌ها برایش نمایش داده می‌شود، می‌پرسد. میسون که انگار از چیزی خبر ندارد و هیچ‌چیزی را به یاد نمی‌آورد، فقط در مورد خودش و جایی که هست سؤال می‌پرسد و به‌طور مکرر این سؤالات را تکرار می‌کند.

اما دوباره افراد گروگان گیر در مورد اعداد و پایگاه پروژه سؤال می‌کنند که میسون در مورد هیچ‌کدام از آن‌ها چیزی نمی‌داند که بخواهد بگوید ولی آن شخص فقط در مورد خطر این موضوع حرف می‌زند. آن مرد چون باور نمی‌کند که میسون حقیقت را می‌گوید، با شوک الکتریکی او را شکنجه می‌کند و در مورد عملیات گذشته‌اش می‌پرسد که اولین آن‌ها، عملیات او و گروهش در خلیج خوک‌ها می‌باشد.

ناگهان جرقه‌ای در ذهن او زده می‌شود و او آن عملیات را به یاد می‌آورد. شما در اکثر مراحلی که طی می‌کنید، در خاطرات میسون به سر می‌برید و مراحل را یکی پس از دیگری سپری می‌کنید تا اینکه آن شخص مشکوک و ناشناس، به حقیقت و آنچه می‌خواهد دست یابد. روند داستانی این بازی، فوق‌العاده طراحی‌شده و شما از بازی کردن آن، هرگز خسته نخواهید شد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Black Ops :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™۲ Duo E6600 یا AMD Phenom™ X3 8750 بالاتر
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GT 9500 یا ATI® Radeon™ HD 5450
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۲ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 236 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها