«Cars» به‌عنوان یکی از پردرآمدترین برندهای دنیا به این سادگی‌ها فراموش نخواهد شد. انیمیشن Cars 3 یکی از بهترین ساخته‌های استودیو پیکسار بوده است و توانست با داستان و گرافیک بالای خود، خیلی‌ها را مشتاق به دیدنش کند؛ اما خب به‌تازگی برادران وارنر بازی Cars 3: Driven to Win را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر کرد. این بازی با الهام از انیمیشن Cars 3، حوادث بعدازاین انیمشین را به تصویر می‌کشد. با وب‌سایت گیم‌تودانلود و دانلود بازی Cars 3 برای PS4 همراه باشید.

گیم‌پلی بسیار جذاب و دل‌نشین است و رانندگی در سطح شهر از بهترین سرگرمی‌هایتان خواهد شد. بازی از چند حالت پیروی می‌کند. حالت اول، Race نام دارد و باید مسابقات خود را در مقابل شخصیت نام‌آشنای مکوئین و دوستان او آغاز کنید و برنده از میدان مسابقه خارج شوید. حالت دوم، Stunt Showcase است که کاربران باید با خودروهایشان با عبور از روی سکوهای پرش، پرش‌های بلندی کنند و در آسمان تکنیک بزنند. حالت بعدی، Battle Race نام دارد که در این قسمت شما باید با دوستانتان به مسابقه بپردازید. Playground یکی دیگر از حالت‌های بازی است که  کاربران در این حالت می‌توانند به محدوده‌ای دست پیدا کنند و در آن به‌طور آزادانه با دوستانشان رانندگی کنند و یکدیگر را به چالش بکشند و این مسابقات از هیچ قانونی پیروی نمی‌کند.

از گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده این بازی که بگذریم، نوبت گرافیک بازی است و می‌توان نقطه قوت این بازی دانست. شبیه‌سازی کاملاً تحسین‌برانگیز و طراحی بی‌نقص خودروها با همان سبک و سیاق خودشان می‌تواند هیجان بازی را دوچندان کند. درمجموع Cars 3: Driven to Win در بخش گرافیک نیز خوب کارکرده و گرافیک هنری بازی بسیار چشم‌نواز کارشده و یادآور انیمیشن Cars است. در ادامه با ما همراه باشید.