گیمینگ گست دانلود بازی Control برای PS4 - گیمینگ گست

بازی Control ساخته استودیو Remedy می‌باشد که برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴، منتشرشده است. سبک این بازی رمزآلود، اکشن ماجرجویی است که بر روی اکتشافات و گشت‌وگذار در محیط تمرکز دارد. ساخت این بازی سختی‌ها و مشکلات زیادی داشته است اما به گفته استودیو سازنده، گروه قدرتمند بازی‌سازی این شرکت، به‌خوبی توانسته‌اند از پس این مشکلات بربیایند. با وب‌سایت گیم‌تودانلود و دانلود بازی Control برای PS4 همراه باشید.

داستان بازی در مورد دختری به نام بنام جسی فیدن می‌باشد که به‌دنبال برادر گمشده خود می‌گردد، اما اتفاقاتی برایش می‌افتد و وارد داستان و ماجرایی بزرگ‌تر می‌شود. داستان جذاب با محوریت خوب و همچنین داستان‌سرایی خاصی که به‌وسیله تغییراتی گسترده توسط استودیو Remedy روی بازی اعمال‌شده است توانسته به یکی از بهترین بخش‌های بازی تبدیل شود.

گیم‌پلی خوب Control و سیستم مبارزات جدید و هوشمند، از دیگر نقاط قوت بازی به شمار می‌آید. استفاده درست از سلاح‌ها و مهارت‌ها در بازی یکی از نکات مهم به‌حساب می‌آید. همچنین ارتقای سلاح هم به‌نوبه خود اهمیت بالایی دارد. مبارزات سرعتی و استفاده از مهارت‌های مختلف جسی است. سیستم گیم‌پلی بازی بیشتر روی گشت‌وگذار و اکتشافات پایه‌گذاری شده است. Control بیشترین تعداد پازل را در میان سایر بازی‌های ما دارد و یک ماجراجویی پررمزوراز را برای کاربر به وجود آورده است و پیدا کردن آن‌ها پاداش مخصوص به خودش را دارد. همچنین استودیو سازنده اعلام کرده است:

مواردی را طراحی کنیم که شاید هیچ بازیکنی موفق به پیدا کردن آن‌ها نشود. این دقیقاً چیزی است که یک بازیکن را مجبور می‌کند تا ساعت‌ها وقت خود را صرف گشت‌وگذار در محیط‌های بازی کند.

گرافیک چشم‌نواز و طراحی خوب جزئیات Control، ازلحاظ بصری قابل‌ستایش است. در جلوه‌های دیداری شاهد اثری متفاوت و چشم‌نواز هستیم که در بخش‌های شبیه‌سازی فیزیک اجسام و صدالبته نورپردازی واقع‌گرایانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها