گیمینگ گست دانلود بازی Counter Strike Global Offensive برای PC - گیمینگ گست

سری بازی‌های Counter Strike از علاقه‌مندان بسیاری برخوردار است و کمتر کسی بوده که آن را تجربه نکرده باشد. بازی شوتر آنلاین که در آن بازیکنان باید به نبرد با تروریست‌ها بپردازند و اولین نسخه نیز در دهه ۲۰۰۰ منتشر شد.

شرکت Valve که توسعه‌دهنده این مجموعه است در طول سال‌های گذشته سعی کرده با انتشار آپدیت‌هایی این بازی را بهبود بخشد و متأسفانه خبری از انتشار نسخه کاملاً جدید نبود. با آن‌که Valve نسخه‌های مختلف منتشر کرده، آخرین نسخه با نام Counter Strike Global Offensive در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

این نسخه در عین آن‌که یادآور گیم پلی نوستالژیک نسخه اول است، تغییرات و ویژگی‌هایی هم در نظر گرفته‌شده تا بازیکنان حسابی سرگرم شده و لذت ببرند. در این بازی خبری از داستان نیست و بازیکنان می‌توانند از میان دو گروه  Terrorist و Counter Terrorist، یکی را انتخاب کرده و به میدان مبارزه بروند.

شرکت Valve در بخش گیم پلی تغییراتی حاصل کرده تا بتواند نظر مخاطب را جلب کند. بنابراین تجربه بازی Counter Strike Global Offensive در کنار دوستان سراسر هیجان است و سرگرمی فوق‌العاده‌ای رقم خواهد زد که نباید به‌سادگی از کنار آن عبور کرد.

بازی‌های این شرکت همیشه از گیم پلی مهیجی برخوردار هستند و Counter Strike Global Offensive هم‌چنین عنوانی محسوب شده که تجربه لذت بخشی را برای مخاطب خود رقم خواهد زد. گذشته از آن بازیکنان در کنار دوستان می‌توانند وارد یک نبرد در یک نقشه مشخص شوند. شما می‌توانید هر نقشه را مطابق میل خود انتخاب کنید.

تغییرات گیم پلی بسیار جذاب بوده و می‌تواند نظر بازیکنان را جلب کند. Valve همچنین تصمیم گرفته برخی نقشه چون Dust را با تغییر همراه سازد تا بازیکنان بتوانند تحولی را در نسخه جدید داشته باشند. هدف شرکت توسعه‌دهنده بهبود گیم پلی بوده و موفق هم عمل کرده است. تنوع سلاح افزایش‌یافته و اگر این بازی را اجرا کنید، متوجه خواهید شد.

در بخش گرافیک نباید انتظار بهبودی بسیاری داشت و شبیه به نسخه‌های قبل است، اما بهبود نسبی صورت گرفته تا بازیکنان رضایتی کسب کنند. بنابراین افراد می‌توانند بازی مورد اشاره را با گرافیک و گیم پلی نسبتاً بهبودیافته تجربه کنند.

اگر جز طرفداران سری بازی‌های Counter هستید، حتماً نسخه آخر را تجربه کنید، زیرا می‌تواند نظر شما را به خود جلب سازد، حقیقتاً شرکت Valve با توسعه این نسخه، نقایص قبل را حذف کرده و اثری بهتر به طرفداران ارائه می‌دهد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Counter Strike Global Offensive :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ ۲ Duo E6600 یا AMD® Phenom™ X3 8750
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک:  Nvidia® GeForce™ GT 9500 یا AMD® Radeon™ HD 5450
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Counter Strike Global Offensive :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ i3-3240 یا AMD® Athlon II™ X3 یا بالاتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia® GeForce™ GTX 630 یا AMD® Radeon™ HD 6770
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 205 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها