گیمینگ گست دانلود بازی Crusader Kings III برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Crusader Kings III برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Crusader Kings III یک بازی معروف در سبک استراتژیک بوده که به‌تازگی توسط استودیوی Paradox Development Studio تولید و در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۱ شهریور ۱۳۹۹) توسط کمپانی Paradox Interactive، منتشر شده است.

با Crusader Kings III، به عصر وایکینگ‌ها سفر کنید:

سری بازی Crusader Kings، همیشه در بین گیمرها معروف و پر طرفدار بوده و سبک منحصر به فرد خودش را دارد. این بازی، مبارزات پادشاهان در زمان قرون‌وسطی را به تصویر کشیده و این دوران را به نحو تعجب‌برانگیزی به تصویر خواهد کشید. در نسخه‌های گذشته، شاهد عملکردهای خوبی از این بازی بودیم؛ اما Crusader Kings III آمده است تا پرچم این سری را برافراشته سازد و باری دیگر نشان دهد که همچنان می‌تواند در صدر جدول بازی‌های استراتژیک، باقی بماند.

داستان بازی:

داستان بازی Crusader Kings III از جایی شروع می‌شود که شما در عصر وایکینگ‌ها به سر برده و حکومت‌ها در طول سال‌های طولانی، تغییراتی در آن‌ها صورت گرفته و رنگ عوض کرده‌اند. شما در این بازی، باید یکی از حکومت‌های حاضر بر روی نقشه را انتخاب کنید و فرماندهی آن قلمرو را بر عهده بگیرید. انتخاب‌های زیادی برای شما وجود دارد؛ به‌طوری که می‌توانید هر امپراتوری‌ای که دلتان می‌خواهد را برای حکم‌فرمایی، انتخاب نمایید.

نحوه حکم رانی قلمرویی که در دست دارید نیز، به انتخاب شماست و هر طور که مایلید، می‌توانید بر قلمروی‌تان حکم‌فرمایی کنید؛ اما این موضوع را در نظر داشته باشید که قرون‌وسطی، دوره‌ای شوم، تاریک و پر از سیاهی برای انسان‌ها بود که در آن، پادشاهان با ظلم به مردم و خوش‌گذرانی‌های خود، میلیون‌ها انسان را به طرز ناجوانمردانه‌ای کشته و از روی کره زمین، محو کرده‌اند.

شما می‌توانید به مردمتان با مهربانی و اخلاقی خوب، برخورد کنید و به آنان سختی زیادی را متحمل نکنید تا آنان از شما راضی باشند؛ و یا می‌توانید به مردم ظلم کنید و قلمروی خود را رو به ضعیف شدن و نابودی ببرید. در طول بازی، شما باید دیدگاه‌های متفاوتی را تحت نظر بگیرید و از جنبه‌های مختلف حکومتی، قلمروی خودتان را اداره کنید. در بازی Crusader Kings III، تحت نظر گرفتن جنبه‌های مادی و اقتصادی، یکی از مهم‌ترین عناوینی است که شما باید بر روی آن، تمرکزهای ویژه‌ای داشته باشید.

سعی کنید تجارت و مبادله کالا را جدی بگیرید و سیستم صادرات و واردات منحصر به فرد خودتان را احداث کنید؛ زیرا این کار موجب می‌شود تا اقتصاد محکم و پرسودی را برای خود و قلمروی‌تان داشته باشید.

در طول بازی Crusader Kings III، با اتفاقات ناگهانی زیادی برخورد خواهید نمود که عکس‌العمل نشان دادن از سوی شما به این اتفاقات ناگهانی، باید آگاهانه و حساب‌شده باشد. در همه‌ی مواقع، خشونت جواب نمی‌دهد و باید با آرامش و نقشه‌ای درست و بی‌نقص وارد عمل بشوید. اگر خشونت بیش از حد و نادرستی از خود بروز دهید، ممکن است که حکومت خود را رو به تزلزل و نابودی بکشانید؛ زیرا این کار می‌تواند حکومت‌های دیگر را بر ضد حکومت شما قرار داده و حکومت‌های دیگر را دشمنی جدی برای شما قرار دهد.

جاسوسان زیادی در بازی وجود دارند که در لباس دوست به شما نزدیک شده اما قصد اصلی آن‌ها، باخبر شدن از اخبار مهم و برنامه‌های شما برای انجام فعالیت‌هایتان در قلمرویی که در دست دارید، می‌باشد و این خبرها زودتر از آنچه که فکرش را بکنید به دست رقبایتان خواهد رسید. اما مهم‌ترین چیزی که یک حکومت قوی و استوار نیاز دارد، یک سپاه و ارتش فوق قدرتمند به همراه تجهیزات نظامی قوی می‌باشد که پایداری یک حکومت را تضمین می‌کند و در برابر جنگ‌ها و درگیری‌های احتمالی، به شما کمکی اساسی می‌نماید.

بدین منظور در بازی Crusader Kings III، انواع مختلفی از سلاح‌ها و ابزارهای جنگی به همراه سربازان مختلفی در بازی طراحی‌شده که بسته به نیاز خود، آنان را پرورش داده و سپاهی عظیم برای خود دست و پا نموده و سربازانی آموزش‌دیده و ورزیده داشته باشید.

امتیازات بازی:

مهم‌ترین بخش یک بازی، داشتن نمرات خوب از نقد های به دست آمده است و منتقدین، همیشه آماده‌ی نقد تمامی بازی‌ها هستند؛ اما مهم آن است که کدام بازی می‌تواند از این امتحان، سربلند بیرون بیاید. بازی Crusader Kings III، توانست تا از چندین نقد به عمل آمده به ‌واسطه منتقدین مطرح، امتیازات فوق‌العاده‌ای دریافت کند. بازی Crusader Kings III توانست از سایت Metacritic امتیاز ۹۱ از ۱۰۰، از سایت PC Gamer امتیاز ۹۴ از ۱۰۰ و از سایت IGN امتیاز ۱۰ از ۱۰ را به دست آورد.

این نمرات فوق‌العاده بیانگر این است که بازی Crusader Kings III توانسته تا عملکردی فوق‌العاده داشته باشد و توجه منتقدین را به خود جلب نماید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Crusader Kings III :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 2120 یا AMD FX 6350
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 460 یا AMD Radeon HD 7870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Crusader Kings III :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 4670k یا AMD Ryzen 5 2400
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۶۵۰ یا AMD Radeon R9 390x
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 214 views بار دسته بندی : استراتژیک ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها