گیمینگ گست دانلود بازی Cyberpunk 2077 برای PC - گیمینگ گست

بازی Cyberpunk 2077 یکی از عناوین مورد انتظار سال ۲۰۲۰ بوده که چندین سال برای توسعه آن، وقت سپری شده است. بازی در سبک نقش‌آفرینی اول شخص که وظیفه توسعه این بازی بر عهده استودیو موفق لهستانی CD Projeckt Red قرار داشت. اگر بخواهیم به کارنامه این استودیو توانمند اشاره ‌کنیم، قطعاً بازی‌های بزرگی چون سری ویچر و چند عنوان دیگر قرار دارند که حرفی برای گفتن باقی نخواهند گذاشت.

جدیدترین بازی در دست توسعه این گروه، چیزی نیست جز Cyberpunk 2077 که چندین مرتبه با تأخیر رو به‌ رو شد. مسئله‌ای که به‌شدت طرفداران را رنجاند و موجب نارضایتی آن‌ها از استودیو سازنده شد.

البته با توجه به اینکه Cyberpunk 2077 حساسیت بالایی روی ساخت این بازی داشت، مسئله مدت‌زمان طولانی پیدا کرد و نزدیک به ۸ سال است که وقفه‌ای در ساخت Cyberpunk 2077 به وجود آمد.

موضوعی که بسیاری پیش‌تر تصور نمی‌کردند در این بازی مشاهده شود، تأخیرهای متعدد و طولانی شدن فرآیند ساخت بود. با توجه به سبک جهان آزاد و اکشن این بازی، داستان غنی و پرباری توسط استودیو CD Projeckt Red برای آن در نظر گرفته شد. بنابراین بازیکنان نه‌تنها گیم پلی عمیق و بزرگی را شاهد خواهند بود، بلکه داستان جذاب هم ارائه می‌شود که تجربه Cyberpunk 2077 را کاملاً واجب می‌سازد.

داستان این بازی با مضمون سایبرپانکی در یک ابر شهر به نام نایت سیتی (Night City) که در کارولینای شمالی قرار دارد، دنبال می‌شود. شما در نقش قهرمانی به نام V هستید، یک قهرمان خاص با قابلیت‌های منحصربه‌فرد که در برابر گروه‌ها و باندهای مختلف قرار می‌گیرد. متأسفانه در شهر نایت سیتی شاهد قوانین حکومتی واحد نخواهید بود و بلکه این باندها هستند که بیشتر Night City را فراگرفتند.

عدم وجود یک حکومت مناسب موجب پیدا شدن اختلاف طبقاتی بین مردم شهر شده، به صورتی که اگر سفری به جای جای نایت سیتی داشته باشید، این موضوع به‌خوبی آشکار است.  بخشی از این شهر را برج‌های بزرگ با ثروتمندانی شیک‌پوش در برگرفته و بخش دیگر نیز افراد فقیر زیر پل‌های شهر چادرهایی زده و به گذران زندگی می‌پردازند.

در بازی Cyberpunk 2077 شما می‌توانید عمده بخش‌های بدن شخصیت V را تغییر دهید و باید آن از عناوین خاص دانست. نکته جالب داستانی این بازی آنجا است که می‌توانید داستان یک ثروتمند را سپری کنید یا آنکه در بخش فقیرنشین خط داستانی داشته باشید.

جلوه‌های بصری بازی فوق‌العاده طراحی‌شده و وسایل نقلیه نیز به‌عنوان اتومبیل‌های سال ۲۰۷۷ ساخته شدند که ظاهری جالب دارند. به‌طور کلی Cyberpunk 2077 قرار است گیم پلی جذابی را به بازیکنان ارائه دهد و گرافیک پویا با موسیقی متن عالی در کنار آن ویژگی‌های داستانی، همگی این بازی را به یک عنوان کامل و کم‌نظیر تبدیل ساخته که نباید از تجربه این بازی دست کشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Cyberpunk 2077:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 2550K یا AMD FX 8120 یا بهتر
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 660 یا AMD® Radeon HD 7870 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۵۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Cyberpunk 2077:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 3770 یا AMD FX-8350 یا بهتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce® GTX™۱۰۸۰ یا AMD® Radeon RX 5700 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۵۰ گیگابایت

توجه: جدیدترین آپدیت منتشر شده برای نسخه فیتگرل در سایت قرار گرفت!

برای دانلود تمامی آپدیت‌های بازی اینجا کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 448 views بار دسته بندی : اکشن ، جهان باز ، دانلود ، دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها