بازی DARQ یک بازی جدید در سبک معمایی – ترسناک و همچنین بر پایه‌های روان‌شناختی است که توسط شرکت Unfold Games در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۹ برای پلتفرم PC به انتشار رسید. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی DARQ برای کامپیوتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

داستان بازی DARQ روایتگر شخصیتی به نام لویید (Lloyd) است که آرزو دارد رؤیاهایش به واقعیت تبدیل شود. همین امر موجب می‌شود با دیدن یک کابوس این امر شدنی شود و لویید در کابوس خود گرفتار شود و هرگونه تلاشی برای بیدار شدن از خواب بی‌نتیجه می‌ماند. ازآنجایی‌که خواب از هیچ‌یک از قوانین فیزیک و محیط اطراف پیروی نمی‌کند، لویید این امتیاز را دارد که با دست‌کاری این قوانین و با تکیه‌بر هوش خود و همچنین حل کردن معماهای اطرافش از خواب بیرون بیاید.

مبارزه با دشمنان در بازی هم از جذابیت‌های DARQ است و باید با زیرکی و مخفی‌کاری از شر آن‌ها خلاص شوید. البته لویید تقریباً شانس کمی برای پیروزی مقابل دشمنان و موجودات عجیب‌وغریب بازی دارد و این استراتژی بازیکنان است که می‌تواند به کمک لویید بیاید. در بحث گرافیک بازی DARQ از یک گرافیک فنی و هنری بسیار لذت‌بخش برخوردار است و تمامی محیط‌های بازی و همچنین نورپردازی‌ها حس یک بازی رمزآلود و ترسناک را به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر به بازیکنان القا می‌کند.

امکان غلبه بر قوانین فیزیک و سیالات، صدا پردازی عالی و وجود ده‌ها معمای سرگرم‌کننده در DARQ این بازی به یک عنوان موفق تبدیل کرده است. برای دانلود این بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی DARQ:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده:  IIntel Core i3-530 یا AMD FX-8350, 4.00 GHz یا بهتر
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce GTX 260 یا ATI Radeon HD 4870 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۴ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی DARQ:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 یا AMD Ryzen 5 1400, 3.20 GHz بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce GTX 660 یا ATI Radeon HD 7850 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۴ گیگابایت