گیمینگ گست دانلود بازی Diablo III Eternal Collection برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Diablo III Eternal Collection برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Diablo III Eternal Collection یک بازی در سبک نقش‌آفرینی و اکشن می‌باشد که توسط کمپانی مشهور Blizzard Entertainment تولید و در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۱ (۵ اسفند)، توسط همین کمپانی، منتشر شده است.

روند بازی:

کمتر کسی در بین گیمرها پیدا می‌شود که نام سری بازی Diablo را نشنیده باشد. Diablo یک بازی در سبک اکشن و نقش‌آفرینی می‌باشد که طی سالیان گذشته توانسته تا محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرها به دست آورد و طرفداران ویژه خود را داشته باشد. بازی Diablo در سبک نقش‌آفرینی توانست با ایده پردازی‌های خود، سبک جدیدی از بازی‌های نقش‌آفرینی را به گیمرها ارائه دهد و این نوآوری باعث معروف شدن این بازی گردید.

البته گیمرها این نوع آوری را مدیون کمپانی Blizzard هستند و این کمپانی زیرک، توانست تا با ایده‌های فوق‌العاده‌اش، سود بسیار خوبی را از بازی Diablo به دست آورد و موفقیت بزرگی را نصیب خود کند. اما بازی Diablo III که سومین نسخه منتشر شده از مجموعه بازی Diablo می‌باشد، توانسته تا متفاوت‌ترین نسخه در بین سه‌گانه Diablo باشد؛ به‌طوری که در این نسخه، شاهد تغییرات بزرگ و چشمگیری خواهیم بود.

در این نسخه، مهم‌ترین و اساسی‌ترین چیزی که در ابتدای بازی به چشم می‌خورد، رشد فوق‌العاده‌ی گرافیک بازی و محیط بصری بازی نیز می‌باشد. عاملی که سبب شده تا این نسخه نسبت به سایر نسخه‌های سری بازی Diablo، محبوب‌تر شود و از جذابیت بیشتری نیز برخوردار گردد. علاوه بر رشد گرافیکی، انیمیشن کاراکترهای این بازی تغییراتی داشته و همچنین نوع دشمنانی که شما باید با آنان مبارزه کنید، متنوع‌تر گردیده است.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که بازی Diablo III، ابتدا در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود؛ اما به لطف شرکت Blizzard و به‌روزرسانی‌های پی در پی، نسخه کاملی از این بازی به نام Diablo III Eternal Collection منتشر شد که دارای تمامی بسته‌های الحاقی (DLC) بوده و کامل‌ترین نسخه منتشر شده از این بازی نیز می‌باشد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Diablo III Eternal Collection :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core 2 Duo E7500 یا AMD Athlon 64 X2
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 8800 یا AMD Radeon HD 2900XT
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Diablo III Eternal Collection :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Dual Core یا AMD Athlon X2 5600
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۲۶۰ یا AMD Radeon HD 4870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 248 views بار دسته بندی : استراتژیک ، اکشن ، دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.