گیمینگ گست دانلود بازی Dirt 5 برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Dirt 5 برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Dirt 5، یک بازی در سبک اتومبیل رانی و مسابقه‌ای می‌باشد که توسط کمپانی مشهور Codemasters تولید و در تاریخ  ۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۵ آبان)، برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های نسل هشتم و نهمی نیز منتشر کرده است.

Dirt، از گذشته تا به امروز:

کمتر کسی در بین گیمرها پیدا می‌شود که نام سری Dirt به گوشش نخورده باشد. سری بازی Dirt یکی از معروف‌ترین بازی‌ها در سبک مسابقه‌ای و اتومبیل رانی می‌باشد که اولین نسخه از آن در سال ۱۹۹۸ میلادی توسط کمپانی Codemasters منتشر گردید. جالب است بدانید که ابتدا نام این مجموعه بازی Colin McRae Rally بود که پس از گذشت چندین سال، با سیاست‌گذاری جدید کمپانی Codemasters، نام این مجموعه به Dirt تغییر پیدا کرد و دیگر اسم Colin McRae Rally را شاهد نیستیم.

مجموعه بازی Dirt، انقلابی در بازی‌های مسابقه‌ای و ورزشی ایجاد نمود و توانست طرفداران بسیاری را از سال ۱۹۹۸ میلادی تا به امروز جذب خود کند و گیمرهای بسیار زیادی برای انتخاب سبک‌های رالی و اتومبیل رانی، این مجموعه را برگزینند.

روند بازی:

همان‌طور که از سبک بازی مشخص است، تمرکز این بازی روی مسابقات اتومبیل رانی و آفرود می‌باشد و شما می‌توانید در مسابقات مختلفی شرکت کرده و در محیط‌ های متنوعی، رقابت کنید. یکی از موضوعات بسیار مهمی که در سری بازی Dirt وجود دارد این است که هرگز از بازی کردن آن خسته نمی‌شوید؛ زیرا تولید کنندگان این بازی تلاش کرده‌اند تا اتومبیل‌های بسیار زیادی را برای این بازی طراحی کنند تا شما بتوانید به‌طور کاملاً آزادانه، اتومبیل دلخواه خود را انتخاب و به پیست اتومبیل رانی بروید و آماده رقابت با رقیب‌های خود باشید.

از اتومبیل‌های آفرود، غول‌پیکر و پر قدرت گرفته تا ماشین‌های لوکس و اسپرت. تمامی این ماشین‌ها در بازی Dirt 5 قابل استفاده است تا شما تجربه‌ای تکرار نشدنی داشته باشید. نکته دیگری که در این بازی وجود دارد این است که شما در محیط های بسیار متنوعی می‌توانید به رانندگی بپردازید. شرایط آب و هوایی نیز در این بازی متفاوت است و برای مثال شما می‌توانید در آب هوای برفی، گرم و خشک و یا بارانی به بازی کردن و مسابقه دادن بپردازید.

گرافیک بازی بسیار خوب و طبیعی طراحی‌شده و به لطف فنّاوری‌های جدیدی مانند RTX، جلوه‌های بصری جذابی نمایش داده می‌شود و نورپردازی‌ها در این بازی بسیار عالی طراحی‌شده است.

امتیازات بازی:

بازی Dirt 5 در بررسی و نقد های متعدد توسط منتقدین، از نمرات خوبی برخوردار شد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. بازی Dirt 5 توانست در سایت Metacritic امتیاز ۸۰ از ۱۰۰، در سایت PC Gamer امتیاز ۶۰ از ۱۰۰و در سایت IGN امتیاز ۸ از ۱۰ را کسب کند. نمرات این بازی، راضی کننده بود و می‌توان این بازی را خوش‌ساخت و بسیار عالی دانست.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Dirt 5 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3-2130 یا AMD FX 4300
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۷۰ یا AMD Radeon RX 480
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۶۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Dirt 5 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-9600K یا AMD Ryzen 3600
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۷۰Ti یا AMD RX 5700XT
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۶۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، مسابقه ای تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها