گیمینگ گست دانلود بازی eFootball PES 2021 برای PC - گیمینگ گست

کمتر افرادی هستند که با سری بازی‌های پرو اوولوشن ساکرز یا همان PES آشنایی نداشته باشند. مجموعه بازی شبیه‌ساز فوتبال شرکت کونامی که رقیب جدی برای سری FIFA شرکت EA محسوب می‌شود. در سال جاری کونامی تصمیم گرفت بدون انتشار هیچ نسخه جدید، با منتشر کردن آپدیتی بزرگ بازیکنان را با نسخه ۲۰۲۱ همراه سازند. در واقع نسخه ۲۰۲۱ به‌عنوان یک قالب به‌روزرسانی در دسترس بازیکنان نسخه ۲۰۲۰ قرار گرفت.

در این آپدیت ویژگی‌ها و آیتم‌هایی با ارتقا گرافیک گنجانده‌شده تا بازیکنان بتوانند تجربه گیم پلی نسبتاً متفاوت در مقایسه با نسخه ۲۰۲۰ را احساس کنند. البته کونامی وعده داد در نسخه ۲۰۲۲ که به‌صورت یک بازی جداگانه منتشر خواهد شد، تغییرات بزرگ در کار خواهد بود و در نسخه ۲۰۲۱ سعی داشته تغییر و ویژگی لازم قرار داده شود.

بنابراین چندان بازیکنان با نسخه‌ای رو به رو نیستند که هیچ تفاوتی با نسخه ۲۰۲۰ نداشته باشد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال هستید و می‌خواهید گیم پلی سراسر هیجان و لذت بخشی را تجربه کنید، بازی PES 2021 می‌تواند همان عنوان موردنظر باشد.

کونامی پیرو شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت ساخت یک نسخه جداگانه جدید را به سال آینده موکول کند. همین امر موجب شد تا سال جاری نسخه جدید در قالب عنوان جداگانه نباشد و تنها در قالب یک آپدیت برای بازیکنان PES 2020 منتشر شود.

درباره ویژگی‌های آپدیت مورد اشاره باید بیان داشت که بازیکنان باری دیگر می‌توانند بخش مستر لیگ را در قسمت تک نفره بازی تجربه کنند. در این قسمت شما می‌توانید نقش سرمربی تیم‌ها بزرگی چون رئال مادرید، بارسلونا و چندی دیگر باشید. متأسفانه یا خوشبختانه کونامی تغییری در گیم پلی و حالت‌ها حاصل نکرده، بنابراین در اجرا آن متوجه این موضوع خواهید شد.

اگرچه گیم پلی و مودها تغییری نیافته اما کیت، چهره بازیکنان و ترکیب تیم‎ها تغییریافته است. با اینکه تیم سازنده PES  این بازی را در قالب نسخه جداگانه ارائه ندادند، اما ویژگی‌های آن در سطح یک آپدیت نیست و فراتر از آن می‌باشد. در این بازی تیم‌های مطرحی چون بارسلونا، منچستر و چندی دیگر را گرفته و در بخش تک نفره و چندنفره با آن‌ها تجربه گیم پلی داشته باشید.

در این نسخه بازیکنان تیم یوونتوس را می‌توانند داشته باشند و طراحی چهره رونالدو هم به حالت طبیعی رسید. قسمت MyClub هم بهبود پیدا کرده و با خرید نسخه ویژه بازی می‎توانید مجوز خرید بازیکنان برتر را داشته باشید.

یکی از اصلی‌ترین دلیل عدم ارائه نسخه جداگانه برای بازی PES 2021 تعطیلی لیگ‌ها و فعالیت کم استودیوهای بازی‌سازی بود، البته در سال ۲۰۲۲ کونامی به دنبال توسعه نسخه جداگانه بسیار بهتر برای PES هستند تا به جبران عدم انتشار نسخه کاملاً جدید در سال ۲۰۲۰ بپردازد.

اگر شما نیز از طرفداران فوتبال و عناوین فوتبالی هستید، تجربه PES 2021 در قالب یک آپدیت پیشنهاد می‌شود.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی eFootball PES 2021:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-3470 یا AMD FX 4350 یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 670 یا AMD® Radeon HD 7870 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۱ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی eFootball PES 2021:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 3770 یا AMD FX-8350 یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce® GTX™۷۶۰ یا AMD® Radeon R9 270x یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۱ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 311 views بار دسته بندی : دانلود ، دانلود بازی ، ورزشی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها