گیمینگ گست دانلود بازی Empire of Sin برای PC - گیمینگ گست

سال ۲۰۰۲ بود که بازی تحت عنوان مافیا با سبکی اکشن و ماجراجویی منتشر شد و توانست علاقه‌مندان بسیاری به دست آورد. در این عنوان شما شخصیت فردی را بر عهده می‌گرفتید که قصد داشت با خلاف‌هایی کنترل شهر را به دست گیرد. از این رو در هر مأموریت باید به نابودی گروه و باندهای مخالف با خود می‌پرداختید.

حتی گاهی پلیس‌ها هم با دریافت رشوه از کارکنان شما بودند تا ناوگان پلیس. پس از انتشار چنین بازی بود که توسعه‌دهندگان مختلف تصمیم گرفتند با همین محوریت داستانی عناوین را توسعه دهند، یکی از آن‌ها سازنده بازی Empire of Sin بود.

بازی که سبک استراتژیکی داشته و داستانی مافیایی دارد. داستان درباره فردی که رئیس یک باند مافیایی بوده، می‌باشد. کسی که پس از سال‌ها در سال ۱۹۲۰ بازمی‌گردد تا باری دیگر به نابودی دشمنان پرداخته و جنایت‌هایی کند. این فرد تصمیم دارد تا ۱۹۳۳ کنترل کل شهر شیکاگو را به دست گیرد. این بازی توسط استودیو Romero Games توسعه یافت اما وظیفه انتشار آن بر عهده شرکت Paradox Interactive بود.

در بازی Empire of Sin افراد می‌توانند نقش یکی از روسای بزرگ مافیایی چون آل کاپون، استفانی سنت کلیر یا گلدی گارنو باشند و خودی نشان دهند. شما در نقش فردی خواهید بود که به دنبال کنترل کامل شهر است و آن از راه خلاف. در واقع شما باید با زیرمجموعه گیری و دریافت عضو، به گسترش باندهای خود پرداخته و همچنین به محافظت از آن‌ها در برابر دشمنان و پلیس بپردازید.

ناگفته نماند در این عنوان الکل هم یک نوع کسب پول است و شما در کارخانه‌های آبجوسازی به تولید الکل پرداخته و میان عضوهای خود آن را پخش می‌کنید و از این طریق سودآوری خواهید داشت. برای آنکه باندهای مختلف مافیایی را نابود کنید، باید پیش از هر چیز نقشه درست داشته باشید تا در هنگام رو به رو شدن، هیچ مانعی در سر راه شما قرار نداشته باشد.

بازی دارای مکانیسم نوبتی بوده و در مبارزات خیابانی شاهد چنین ویژگی گیم پلی هستید. گاهی اوقات توانایی رو به رو شدن با دشمن نیست، بنابراین باید راه جایگزین و بهتری برگزینید. این بازی که برگرفته از داستان‌های مافیا ساخته‌شده، با حالتی متفاوت می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم خود سازد.

البته باید بیان داشت که سپری کرد مراحل آن امر ساده‌ای نیست و باید با مهارتی از آن‌ها عبور کنید. شما می‌توانید در اتحاد با سایر باندهای مافیایی، یک باند که دشمن مشترک سایرین هم است، آن را نابود سازید. بنابراین برای مافیایی شدن در بازی Empire of Sin روش‌های مختلفی وجود دارد که تجربه‌ای تماشایی خواهد داشت.

اگر علاقه‌مند به اجرا بازی استراتژیکی با مکانیسم مبارزات نوبتی هستید و گرافیک چندان اهمیت ندارد، Empire of Sin می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Empire of Sin :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ i3-530 یا AMD® Phenom™ II X3 720
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک:  Nvidia® GeForce™ GTX 460 یا AMD® Radeon™ R7 250
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Empire of Sin :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ i5-4460 یا AMD® Ryzen™ ۵ ۳۴۰۰G یا بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia® GeForce™ GTX 770 یا AMD® Radeon™ RX 470
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 249 views بار دسته بندی : استراتژیک ، اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها