تابه‌حال دوست داشته‌اید که رانندگی با خودروهای سنگین را تجربه کنید؟ اگر از طرفداران خودروهای سنگین هستید و دوست دارید تجربه یک رانندگی جذاب با خودروهای سنگین را تجربه کنید، حتماً این بازی فوق‌العاده را دانلود کنید. بازی شبیه‌ساز Euro Truck Simulator 2 در حال حاضر بهترین، کامل‌ترین و با امکاناتی‌ترین بازی شبیه‌ساز رانندگی با کامیون است. شما در این بازی می‌توانید با کامیون‌های اروپایی به سرتاسر اروپا سفر کنید. برای دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر با گیمینگ گست همراه باشید.

دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

بازی یوروتراک ۲، یک شبیه‌سازی بی‌نظیر از خودروهای سنگین مانند اسکانیا، ولوو، بنز و… است. شما در این بازی، خودرو سنگین خود را خریداری می‌کنید و با آن محموله‌های مختلف را جابه‌جا می‌کنید و پول به دست می‌آورید. شما می‌توانید با پول‌های خود، ماشین خود را اسپرت کنید و یا پول جمع کنید و خودروی جدید بخرید. یکی از بهترین ویژگی‌های این بازی، قابلیت شخصی‌سازی کامیون‌ها می‌باشد که می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. این بازی شبیه‌سازی از شهرهای مادرید، فرانسه، آمستردام، برلین و… است. در نسخه جدید این بازی، خودرو جدید اسکانیا و کشور ایتالیا به بازی اضافه‌شده است.

دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

بازی شبیه‌ساز کامیون Euro Truck Simulator 2 یک تجربه جدید در موضوع ماشین‌سواری است. شما به‌عنوان یک راننده باید مسیرهای مختلف در قاره اروپا را طی کرده و بارهای خود را به مقصد برسانید. محموله‌ها مشتریان خود را باید به‌موقع برسانید و الا خبری از پول نخواهد بود. اعتبار شرکت شما بستگی به‌سرعت عمل و امانت‌داری شما دارد. ماشین‌های شبیه‌سازی‌شده واقعی هستند، ابزارهایی مانند نشانگرهای فلش زن، دما، چراغ‌های خطر کمبود سوخت، برف‌پاک‌کن‌ها، سرعت‌سنج، فرمان ماشین و … نزدیک به واقعیت هستند. بعد از تحویل هر محموله، یک مهارت کسب می‌کنید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Euro Truck Simulator 2:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Dual Core™ CPU ۲٫۴ GHz یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTS™ ۴۵۰ یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۴٫۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Euro Truck Simulator 2:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Quad Core™ CPU ۳ GHz یا بهتر
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce® GTX™ ۷۶۰ یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۴٫۵ گیگابایت