بازی Fall Guys: Ultimate Knockout، یک بازی جدید در سبک بتل رویال و آنلاین می‌باشد که به‌تازگی توسط استودیو Mediatonic تولید و کمپانی Devolver Digital وظیفه انتشار این بازی را به عهده داشته است؛ در ادامه با گیمینگ گست و دانلود بازی Fall Guys: Ultimate Knockout همراه باشید…

بازی Fall Guys، یک عنوان بتل رویال می‌باشد که شما به همراه بازیکنان دیگر، وارد یک زمین مسابقه می‌شوید و باید تا حد ممکن از موانع عجیب و غریب بگذرید و تا جایی که می‌توانید پیش بروید تا تنها یک نفر در این زمین باقی بماند و شخص باقی‌مانده، برنده این بازی است!

شما می‌توانید به همراه دوستان خود در این زمین مسابقه، چالش‌های خنده‌دار و فان را پشت سر گذاشته و در کنار یکدیگر ساعات خوشی را سپری کنید. محیط این بازی بسیار جالب و جذاب بوده و می‌تواند شما را جذب خود کند تا ساعات بیشتری را در این بازی سپری کنید و با انجام مسابقات متعدد به همراه افراد دیگر، رقیب‌های خود را پشت سر بگذارید و عنوان قهرمانی را از آن خود کنید.

این بازی کاملاً آنلاین بوده و امکان این وجود دارد که تا تعداد ۶۰ نفر در یک سرور، بتوانید به رقابت‌های فان و بامزه بپردازید. بازی Fall Guys: Ultimate Knockout تنها در هفته اول انتشار خود توانست بیش از ۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد و مخاطبین بسیاری را جذب خود کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Fall Guys: Ultimate Knockout :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 2500k یا AMD بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 660 یا GTX 1050
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 4770k یا AMD بالاتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 970 یا GTX 1650
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲ گیگابایت