گیمینگ گست دانلود بازی Fallout 76 برای کامپیوتر - گیمینگ گست

پناهگاه شماره ۷۶ و بازماندگانش، بدترین اتفاق برای دنیای مجموعه Fallout بودند. این بازی در مورد آخرالزمان می‌باشد و اتفاق‌هایی که قرار است دران زمان رخ دهد. سبک بازی اکشن می‌باشد که توسط استودیو Bethesda Game Studios برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشرشده است و این نسخه آخرین و جدید بازی از سری بازی‌های فال‌اوت می‌باشد. بازی Fallout 76 می‌تواند حس‌های زیادی درون شما به وجود خواهند آمد؛ حس بودن در یک برزخ، احساس تنهایی عمیق، پوچی و تکرار. با وب‌سایت گیم‌تودانلود و دانلود بازی Fallout 76 برای کامپیوتر همراه باشید.

همان‌طور که گفته شد، بازی قصد دارد محیط آخرالزمان را به تصویر بکشد، محیطی که وسعتش چهار برابر نسخه چهارم فال اوت است. گاهی اوقات وارد بهشت می‌شوید و گاهی اوقات به یک جهنم سیاه و کشنده. گستردگی بازی Fallout 76 به حدی زیاد است که می‌تواند شمارا برای روزهای طولانی سرگرم کند. بازی دارای شش منطقه مختلف جغرافیایی می‌شود که هرکدام ویژگی‌ها و اسرار خودش را شامل می‌شود.

داستان بازی بعد از یک جشن در پناهگاه شماره ۷۶ رخ می‌دهد. بعدازاینکه با یک خواب خوشایند از خواب بیدار می‌شوید ۲۵ سال بعد از افتادن اولین بمب‌ها، حالا سال ۲۱۰۲ میلادی است. این وظیفه شما است تا با همکاری دیگران، پرده از راز این ۲۵ سال بردارید و به ساخت دنیای بیرون مشغول شوید. حالا برزخ، روی بد خود را به ما و شما هرکسی نشان خواهد داد. سیستم جذاب تک نفرِ و چند نفرِ شمارا ساعت‌ها سرگرم می‌کند و جدا از آن گشت‌وگذار در منطقه فلت‌وودز، بسیار دل‌نشین و جذاب است. همه جای نقشه پر از ربات است. آن‌ها هم کاراکتر اصلی داستان‌اند همچنین زامبی‌های تفنگ به دستی که قرار است در نبود کاراکترهای غیرقابل بازی، نقش تفنگداران بازی را داشته باشند.

در کنار داستان و گیم‌پلی جذاب بازی، چیزی که چنگی به دل نمی‌زند، گرافیک نه‌چندان جذاب بازی است. بافت‌ها بسیار بی‌کیفیت هستند و دیر بارگذاری می‌شوند. محیط بی جزییات است و سایه‌ها نمی‌توانند هدف خود را در واقعی‌تر کردن محیط ایفا کنند. ایرادهای فنی بازی به‌قدری زیاد است که هرروز به غلظت موشن بلور بازی اضافه می‌شود تا شاید اندکی از مشکلات گرافیکی آن را بپوشاند؛ اما موسیقی متن‌های بازی می‌تواند کمی این عیب را بپوشاند. سبک موسیقی دهه ۱۹۶۰ که در این بازی به‌کاررفته است نه‌تنها بد واقع نشده بلکه هنوز هم هنوز است توانسته موفق ظاهر شود زیرا این بازی جدید که شامل اکثر بخش‌های آینده‌نگر است به‌صورت یک‌دفعه از یک سری موسیقی قدیمی در طراحی استفاده کرده است.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Fallout 76:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™i7 4790 3.6 GHz یا AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® ۷۸۰  یا AMD Radeon™ R9 285 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۳ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۶۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Fallout 76:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™i7 4790 3.6 GHz یا AMD Ryzen 5 1500X 3.5 GHz یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce® GTX™۹۷۰ یا AMD Radeon™ R9 290X یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۶۰ گیگابایت

آپدیت تاریخ ۱۰ خرداد ۹۹ قرار داده شد! , آپدیت ماه May

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 234 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها