گیمینگ گست دانلود بازی FIFA 21 برای PC - گیمینگ گست

سری بازی‌های FIFA همیشه طرفداران خاصی داشته و در مقایسه با آن باید به رقیب دیرینه این مجموعه بازی‌ شبیه‌ساز فوتبال یعنی PES اشاره کرد. یکی از نقاط عطف فوتبال تماشا مسابقات برخی از بهترین تیم‌های اروپایی چون بارسلونا یا رئال مادرید و چندی دیگر است.  حال اگر خود را در قالب این تیم‌ها بگذارید و به تجربه سرمربی‌گری آن‌ها بپردازید، بی‌شک تماشا این فوتبال مهیج‌تر است.

در بازی FIFA 21 بازیکنان گیم پلی بهبودیافته و گرافیک واقع‌گرایانه‌تر را تجربه می‌کنند و این خود موضوع مهمی برای بازیکنان است. هر سال شرکت EA پیشرفت‌های چشمگیر برای مجموعه FIFA در نظر گرفته و حال نوبت به نسخه جدید یعنی FIFA 21 رسیده که تجربه گیم پلی بهبودیافته را نسبت به نسخه قبل رقم خواهد زد.

این بازی همچنان کریر مود را دارا بوده و شامل بخش ولتا هم می‌شود که در نسخه FIFA 20 بسیار موردتوجه قرارگرفته است. بازی‌های شبیه‌ساز و مسابقه‌ای در طول چند سال گذشته طرفدارانشان بسیار افزایش‌یافته و در این بین نسخه جدید FIFA آمده تا با ارتقا گرافیکی و گیم پلی، باری دیگر لذت طرفداران و بازیکنان این سبک را فراهم سازد.

نقطه عطف نسخه جدید کریر مود بوده و تغییرات بسیاری توسط EA روی آن حاصل شد. سال‌ها است که طرفداران FIFA به دنبال کریر مود کارآمدتری بودند و در نهایت شرکت سازنده تصمیم گرفت چنین بخشی را تدارک دیده تا بازیکنان به همان خواسته همیشگی دست یابند. در نسخه‌های قبل کریر مود همیشه بخش ناکاملی محسوب می‌شد اما برای سال ۲۰۲۰ شرکت الکترونیک آرتز و تیم سازنده به تغییرات بهتری بسنده کردند تا افراد بتوانند تجربه فوق‌العاده به دست آورند. یکی از نکته‌های جالب کریر مود چنین بوده که بازیکنان می‌توانند یک فرد را از جوانی آموزش داده تا به با تجربه مسابقات مختلف به یک فوتبالیست حرفه‌ای تبدیل کنند. ویژگی‌های کریر مود آن‌قدر کامل است که هر چه بگوییم قطعاً کم گفته‌ایم.

در دیگر تعاریف بازی جدید الکترونیک آرتز باید به سیستم آلتیمیت تیم اشاره کرد که با ساختار قبلی همراه شده و بی‌شک تجربه آن لذت‌بخش است. شما می‌توانید در کنار دوستان خود به این بخش مراجعه کرده و آن را مشاهده کنید. رقابت‌های آنلاین مهیج یکی از ویژگی اصلی آلتیمیت تیم است.

شایان ذکر است که برای تماشا گرافیک خیره‌کننده و تجربه بصری بهتر باید نسخه نسل نهمی یعنی ایکس سری ایکس و پلی‌استیشن ۵ را تهیه کنید. اگر از طرفداران سرسخت این بازی شبیه‌ساز فوتبال هستید، با وجود کریر مود ارتقاءیافته و گیم پلی بهینه‌شده، ارزش تجربه FIFA 21 در نوع خود جذاب است.

سابقه درخشان الکترونیک آرتز در توسعه شبیه‌ساز فوتبال موجب شد تا باری دیگر شاهد عرضه بازی از سری فیفا باشیم که تمامی ویژگی‌های یک شبیه‌ساز مسابقه‌ای آن‌هم از نوع فوتبال را داراست و  لذت فوق‌العاده‌ای را می‌توان در کنار بازی با دوستان به دست آورد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی FIFA 21 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3-6100 یا AMD Athlon X4 880K بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 660 یا ATI® Radeon™ HD 7850
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی FIFA 21 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-3550 یا AMD FX 8150 یا بالاتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 670 یا AMD Radeon™ R9 270X یا بالاتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

آموزش نصب و فعالسازی بازی توسط CD-Key اشتراکی یا اورجینال:

ابتدا جهت خرید CD-KEY اشتراکی یا اورجینال، اینجا کلیک کنید.

طریقه نصب بازی توسط نرم افزار استیم (Steam):

۱- ابتدا نرم افزار استیم را دانلود و نصب کنید.

۲- پس از آن، با اطلاعات اکانتی که در آن بازی به صورت اورجینال فعال شده است، وارد شوید.

۳- پس از ورود به استیم، بکاپ استیمی را که از سایت دانلود نموده اید را طبق آموزشی که در اینجا قرار داده ایم، توسط استیم شناسایی نموده و از بازی لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، ورزشی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها