گیمینگ گست دانلود بازی Forza Horizon 4 برای PC - گیمینگ گست

جدیدترین نسخه فشرده کرک شده قابل اجرا برروی تمامی ورژن های ویندوز ۱۰ قرار گرفت!

بازی Forza Horizon 4 توسط استودیو کار بلد Playground Games ساخته‌شده و شرکت مایکروسافت آن را برای پلتفرم‌های PC و Xbox One منتشر کرده است. سبک بازی ریسینگ است که با خودروهای کلاسیک و مسابقه‌ای می‌توانید این مسابقات را تجربه کنید. این بازی از دارای فصول و اتومبیل‌های مختلفی است و هیجان و لذت متفاوتی را به بازی بازان ارائه می‌دهد. با وب‌سایت گیم‌تودانلود و دانلود بازی Forza Horizon 4 برای کامپیوتر همراه باشید.

هواپیماها، حضور بالون‌های مختلف در آسمان و وجود فصل‌ها زاویه جدیدی را به مسابقه‌های بازی Forza Horizon 4 اضافه کرده است. هر فصل به‌طور کاملاً متمایز است و هرکدام ویژگی‌های خاص و البته زیبایی‌های خودش را دارد و  انگلستان را با پیچ‌وخم‌های جاده‌ها، زیبا و دل‌انگیز به‌خوبی به تصویر کشیده است. چهارمین نسخه از سری بازی‌های Forza Horizon یک نسخه از بریتانیای کبیر است که ادغام مناطق ناشناخته انگلستان، اسکاتلند و ولز می‌شود و مپ‌های فوق‌العاده‌ای را برای کشف ارائه می‌دهد. شما می‌توانید خانه‌های خود را به‌سرعت در نقشه خریداری کنید، و همچنین شما قابلیت شخصی‌سازی راننده خود رادارید. هرچند ما برای اتومبیل‌ها اینجا هستیم.

دانلود بازی Forza Horizon 4 برای کامپیوتر

یکی از مواردی پس از چند ساعت شما همچنان شمارا مجذوب خود خواهد کرد، محیط بازی Forza Horizon 4 است. استودیوی Playground Games در این زمینه به‌خوبی کارکرده است و توانسته است محیط بازی را به نحوه احسن خلق کند. مناطق جنگلی، رودخانه‌ها و نقشه بی‌انتها و دورودراز شمارا درگیر خودکرده و تا روزها سرگرمتان می‌کند. گرافیک بازی از زمین گرفته تا آسمان و دوردست‌ها با جزئیات تمام و کمال طراحی و خلق‌شده است. محیط بازی و ماشین‌های آن به لطف گرافیک خیره‌کننده آن می‌درخشند. از یک روز آفتابی و روشن دست‌به‌فرمان شوید؛ از آن نهایت لذت را ببرید تا زمانی که به تاریکی شب می‌رسید و با جزئیات و آسمان پرستاره استرالیا آن را به پایان برسانید.

نقشه Forza Horizon 4 با صورت‌های مختلف و برنامه‌ریزی طراحی‌شده است و شما می‌توانید از تمامی مراحل اصلی و فرعی این بازی همچون مسابقات خاکی، مسابقات جاده‌ای، مسابقات بین‌المللی در سراسر کشور و حتی برخی از مسابقات خیابانی غیرقانونی لذت ببرید. شما با پیروزی در این مسابقات پاداش‌هایی را دریافت می‌کنید که شامل ایجاد طرح‌های سفارشی خودرو و باز شدن انواع مسابقات دیگر است.

همه این‌ها با یک موسیقی متن قوی و صداگذاری‌های توسط DJ، فوق‌العاده شده است. گوش دادن به آهنگ‌های درام و بأس که توسط خواننده و نویسنده‌های مطرح نوشته‌شده است، بسیار لذت‌بخش است و مربوط به آنچه در بازی اتفاق می‌افتد. فورزا هورایزن ۴ کاملاً خیره‌کننده است و از گرافیک بی‌نظیری برخوردار است. برای دانلود بازی Forza Horizon 4 برای کامپیوتر با ما همراه باشید.

دانلود بازی Forza Horizon 4 برای کامپیوتر

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Forza Horizon 4:

سیستم‌عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ (نسخه ۱۵۰۶۳ یا بالاتر)
پردازنده: Intel® Core™i5 750 2.67GHz یا AMD Phenom II X4 965 3.4 GHz یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۷۴۰ یا  AMD Radeon™ R7 250x یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۵۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Forza Horizon 4:

سیستم‌عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ (نسخه ۱۵۰۶۳ یا بالاتر)
پردازنده: Intel® Core™i7-3820 3.6GHz یا بهتر
حافظه رم: ۱۲ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce® GTX™۱۰۶۰ یا AMD Radeon™ R9 290x یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۵۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 278 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، مسابقه ای تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها