گیمینگ گست دانلود بازی Godfall برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Godfall برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Godfall یک بازی در سبک اکشن و نقش‌آفرینی می‌باشد که توسط استودیوی Counterplay Games تولید و در تاریخ ۱۲  نوامبر ۲۰۲۰ (۲۲ آبان ۱۳۹۹) توسط کمپانی Gearbox Publishing، منتشر شده است.

داستان بازی:

مدت زمان زیادی است که محیط های آخرالزمانی، مورد توجه استودیوهای بازی‌سازی و شرکت‌های منتشر کننده بازی‌ها قرار گرفته و اکثر سازندگان بازی‌های ویدیویی، دست‌کم یک عنوان در این سبک را در مجموعه‌ی خود دارند. حال بازی Godfall، ساخته استودیوی Counterplay Games آمده است تا با داستانی متفاوت، محیط آخرالزمانی را با سبک نقش‌آفرینی و اکشن خاص خود ادغام کرده و یک بازی متفاوت را به گیمرها ارائه دهد.

داستان بازی Godfall از آنجایی آغاز می‌شود که شما در نقش شوالیه‌ای شجاع و دلیر در میدان نبرد این بازی حاضر می‌شوید که با کمک دیگر شوالیه‌های حاضر در این بازی، وظیفه دارید تا از وقوع آخرالزمان جلوگیری کرده و نگذارید تا دشمنان، همه‌جا را از بین ببرند. اما دشمنانی که باید با آن‌ها مبارزه کنید، موجوداتی عجیب و غریب، بسیار خطرناک و زیرک‌اند که شکست دادن آن‌ها نیز به همین سادگی‌ها نیست.

برای شکست دادن بعضی از این موجودات، شما نیازمند به مهارت و دقت بالایی هستید که در نابودی دشمن به شما کمک بسزایی می‌کند. تاکتیک مبارزات متفاوتی در بازی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از تاکتیک و هوش خودتان، دشمنان را از پای در آورید. اما این را از یاد نبرید که در بازی Godfall سلاح‌های بسیار کارآمدی برای شما طراحی شده که با کمی جستجو و تلاش می‌توانید آن‌ها را به دست آورید.

تنوع سلاح و زره و لوازمی که در نبردهای تن به تن یا از راه دور به کار شما می‌آید، بسیار بالاست و محدودیتی برای مبارزه با دشمنان وجود ندارد. همچنین بازی Godfall طوری طراحی شده است که به‌صورت CO-OP می‌توانید با کمک دوستانتان، نبردی جانانه را تجربه کنید و دشمنانتان را یکی پس از دیگری شکست داده و نابود کنید.

بازی Godfall از موتور گرافیکی خوبی بهره می‌برد و گرافیکی در شأن نسل نهم را تحویل گیمرها می‌دهد. جزئیات این بازی به‌دقت طراحی شده و به‌طور کلی استودیو و شرکت سازنده این بازی تلاش کرده‌اند تا بازی‌ای بی‌عیب و نقص را عرضه نمایند.

امتیازات بازی:

نقدهای انجام شده از بازی Godfall حاکی از آن است که این بازی توانسته تا نمرات نسبتاً خوبی را از منتقدین دریافت کرده است؛ به‌طوری که بازی Godfall توانست از سایت Metacritic امتیاز ۶۱ از ۱۰۰، از سایت PC Gamer امتیاز ۶۵ از ۱۰۰، از سایت Game Spot امتیاز ۵ از ۱۰ و از سایت IGN امتیاز ۶ از ۱۰ را دریافت نماید.

هرچند که بازی Godfall پتانسیل این را داشت تا قدرتمندتر از چیزی که هست ظاهر شود، اما در مجموع امتیازات دریافتی از سوی منتقدین قابل قبول بوده است.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Godfall :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 6600 یا AMD Ryzen 5 1600
حافظه رم: ۱۲ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 1060 یا AMD Radeon RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Godfall :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 8700 یا AMD Ryzen 5 3600
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۸۰Ti یا AMD Radeon RX 5700XT
حافظه کارت گرافیک: ۱۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 229 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها