گیمینگ گست دانلود بازی Gods Will Fall برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی God’s Will Fall همراه شما عزیزان خواهیم بود. بازی God’s Will Fall آخرین ساخته استودیو Clever Beans می‌باشد که در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۰ بهمن ۱۳۹۹) به‌صورت رسمی برای PC، Xbox Series S، Xbox Series X، Xbox One، PlayStation 5، Google Stadia و Nintendo Switch توسط کمپانی Deep Silver منتشر شد.

داستان بازی:

God’s Will Fall یک بازی در سبک ماجراجویی و اکشن می‌باشد. در دنیای این بازی سال‌هاست که موجودات اهریمنی نیروی غالب بر دنیا هستند و یأس و ناامیدی سراسر وجود ساکنان زمین را گرفته است. همه مرد و زن‌ها و حتی کودکان کورکورانه مشغول پیروی و پرستش این نیروی اهریمنی می‌باشند.

در تاریکی شکست ناگهان گروهی متشکل از هشت جنگجو خبره ظهور می‌کنند تا این نیروی اهریمنی را شکست دهند و شادی و نشاط را دوباره به سرزمین خود بازگردانند. شما می‌توانید به‌ دلخواه هر یک از این افراد را انتخاب کنید و در این مسیر بهتر است به دنبال متحدینی برای خود باشید زیرا جدال تن به تن با این نیروی اهریمنی امری غیرممکن می‌باشد.

نقد و بررسی بازی:

در نگاه اول به بازی God’s Will Fall شما گمان می‌کنید که با یک شاهکار روبه‌رو هستید اما چند قدم که جلوتر بروید متوجه خواهید شد که مسائلی در این بازی وجود دارد که آن را از رسیدن به حداکثر پتانسیل خود محروم می‌سازد. ریتم نامناسب مبارزات یکی از مشکلات اساسی این بازی می‌باشد.

در این بازی شما با هر بار مردن وارد کالبد یکی دیگر از هشت جنگجو خواهید شد که این موضوع دو مشکل اساسی دارد. اول اینکه شما با هر بار مردن یکی از افراد گروه خود را از دست می‌دهید و اگر شما قبل از پایان بازی هر هشت شخصیت خود را از دست دهید مجبور خواهید بود بازی را از اول شروع کنید. این سیستم مرگ تدریجی و در نهایت مرگ دائم چیزی شبیه به بازی Hellblade Senua’s Sacrifice می‌باشد.

مشکل دوم بخش مبارزات بازی God’s Will Fall این است قدرت یادگیری و پیشرفت در آن‌ها وجود ندارد زیرا شما با هر بار مردن وارد یک شخصیت جدید با قابلیت‌های جدید خواهید شد. اما اگر منصفانه نگاه کنیم نکاتی در بازی God’s Will Fall وجود دارد که باعث می‌شود شما صرف‌نظر از مشکلات، حس فوق‌العاده‌ای را با این بازی تجربه کنید. طراحی فوق‌العاده محیط و کاراکتر‌ها، دستان جذاب و گیرا و موسیقی متن فرا طبیعی باعث می‌شود که حس طمع برای تمام کردن این بازی در شما برانگیخته شود.

امتیازات بازی:

بازی God’s Will Fall با همه فراز‌‌ و نشیب‌ هایی که داشت توانست نمرات قابل قبولی را از سایت‌های معتبر دنیا به دست بیاورد. این بازی توانست از سایت Metacritic نمره ۶۱ از ۱۰۰ و از سایت PC Gamer نمره ۸۴ از ۱۰۰ را به دست بیاورد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 254 views بار دسته بندی : اکشن ، اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی ، ماجراجویی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها