گیمینگ گست دانلود بازی Heliborne Collection برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Heliborne Collection برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Heliborne Collection یک بازی در سبک شبیه‌ساز هلیکوپتر بوده که توسط استودیوی Klabater تولید و در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۷، اولین نسخه از آن توسط همین استودیو منتشر گردید و به‌تازگی، نسخه جدید و کامل‌تری از این بازی، منتشر شده است.

Heliborne Collection، یک شبیه‌ساز به‌ یاد ماندنی:

از گذشته تا به امروز، شبیه‌ساز های هواپیما و هلیکوپتر، مورد توجه گیمرهای زیادی قرار داشته و دارد. اما مدت زیادی است که خبری از یک شبیه‌ساز فوق‌العاده در زمینه‌ی هلیکوپتر های مختلف نبود و نسخه‌ای از آن توسط هیچ شرکتی منتشر نشده بود. در زمانی که همه‌ی گیمرها، شبیه‌ساز های هلیکوپتر را به فراموشی سپرده بودند، استودیوی Klabater با منتشر کردن بازی Heliborne Collection، توانست باری دیگر خاطرات گذشته‌ی گیمرها و طرفداران شبیه‌ساز هلیکوپتر را زنده کند و جانی دوباره به ژانر خلبانی هلیکوپتر بدهد.

روند بازی:

همان‌طور که گفته شد، بازی Heliborne Collection یک شبیه‌ساز فوق‌العاده از هلیکوپتر و خلبانی است که شما در این بازی می‌توانید به خلبانی انواع و اقسام هلیکوپتر ها بپردازید. در بازی انواع مختلفی از هلیکوپتر ها اعم از هلیکوپتر های جنگی و تهاجمی، هلیکوپتر های باربری و مخصوص جابجایی و هلیکوپتر های دیدبانی و مخصوص گشت زنی نیز وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، بسته به نوع انتخاب شما در هلیکوپتر، در مأموریت‌های مختلفی شرکت کنید و ساعت‌ها سرگرم خلبانی هلیکوپتر مورد علاقه خود باشید.

انتخاب با شماست؛ می‌توانید هلیکوپتری جنگی را انتخاب کرده، سلاح‌های آن را آماده و مسلح کرده و به جنگ دشمنان بروید. یا با هلیکوپتر ها، ادوات نظامی را جابجا کنید و یا به گشت زنی و کشیک در محدوده‌ی تحت حفاظت خود بپردازید. تنها باید مراقب باشید که به دام دشمن نیفتید و با زیرکی، دشمنان خود را شکست بدهید و آن‌ها را از منطقه دور نمایید.

در بازی بیش از ۴۰ نوع هلیکوپتر در اختیار شما قرار داده می‌شود تا به انتخاب خودتان و مأموریت‌هایی که برای شما در نظر گرفته شده، آن‌ها را انتخاب کرده و به خلبانی آن‌ها بپردازید.

بخش چند نفره‌ی بازی Heliborne Collection، یک رقابت جانانه:

این بازی علاوه بر بخش تک نفره و مأموریت‌های متنوعی که دارد، دارای بخش آنلاین و چند نفره نیز می‌باشد که جذابیت دوچندانی داشته و مأموریت‌های مختلفی را در دسترس شما قرار می‌دهد. شما در بخش چند نفره، پس از رقابت با دیگر رقبای خود می‌توانید امتیاز کسب کنید و با استفاده از آن امتیاز ها، هلیکوپتر خود را ارتقا داده و سلاح‌های متصل بر هلیکوپتر را قدرتمند تر نمایید.

هرچه سطح شما در بازی افزایش یابد، در بازی ماهر تر می‌شوید و برای رقابت با دشمنان، نیاز به مهارت بیشتری نیز خواهید داشت و دشمنان شما قدرتمند تر خواهند شد.

امتیازات بازی:

بازی Heliborne Collection توانست از منتقدین، امتیازات نسبتاً خوبی را دریافت کرده و با قدرت ظاهر شود. بازی Heliborne Collection توانست از سایت Metacritic امتیاز ۷۱ از ۱۰۰ را دریافت کند؛ اما متأسفانه در سایت‌های دیگر، امتیازات و نقد های دقیقی از این بازی در دسترس نیست.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Heliborne Collection :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 2100 یا AMD FX 4100
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 550Ti یا AMD Radeon HD 5850
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Heliborne Collection :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 2400 یا AMD FX 8370
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۷۵۰Ti یا AMD Radeon R7 240
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 525 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی ، شبیه ساز تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها