گیمینگ گست دانلود بازی Hitman 3 برای PC - گیمینگ گست

سری بازی‌های Hitman برای علاقه‌مندان به عناوین اکشن مخفی‌کاری، بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بین باید به نسخه سوم یعنی Hitman 3 اشاره کرد که با مراحل پر چالش شما را در نقش مأمور ۴۷ قرار می‌دهد. وظیفه ساخت نسخه سوم بر عهده استودیو IO Interactive قرار داشته و داستانی متفاوت را باید تجربه کنیم.

بازی Hitman 3 جدیدترین نسخه از سری Hitman است که این بار شخصیت اصلی یعنی مأمور ۴۷ پای آن به دبی باز می‌شود و بیشتر لوکیشن‌ها در همین منطقه خواهد بود. اگر بخواهیم به‌طور کلی آن را معرفی کنیم باید آن را هشتمین قسمت از سری Hitman و سومین نسخه اصلی از سه‌گانه World of Assassination محسوب می‌شود.

دو نسخه اخیر با نام Hitman 2 و Hitman به ترتیب در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۶ منتشر شدند. حال باید شاهد انتشار نسخه جدید را عرضه بازی دانست که پایان دهنده داستان سه‌گانه World of Assassination است. به گفته استودیو IO Interactive، در نسخه جدید بازیکنان تنها هستند و هیچ همراهی نخواهند داشت، بنابراین باید به‌تنهایی پیشرفت کرده و از چنگ دشمنان فرار کنند.

در این نسخه مأمور ۴۷ به سراسر دنیا سفر خواهد کرد و قراردادهای بزرگی را تجربه می‌کند. وی در سفر با Diana Burnwood دستیار همیشگی همراه است و دوست دوران کودکی Lucas Grey خود را هم خواهد دید. البته این شخصیت در نسخه دوم و سوم با نام Shadow Client مشاهده کردیم.

گری حال دیگر شبه‌نظامی نیست و باید با توانایی خود همچون مأمور ۴۷ به اهداف خود دست یابد. به گفته استودیو سازنده در نسخه جدید بازیکنان حق انتخاب زیادی دارند و محدودیتی برای آن‌ها وجود ندارد. در حقیقت با Hitman 3 بازیکنان به شیوه جدیدی کاوش و ماجراجویی خواهند داشت. همان‌طور که گفته شد، سفر جای‌جای جهان وجود دارد اما یکی از نقشه‌ یا همان لوکیشن کلیدی شهر دبی است و در تریلرهای رسمی منتشر شده هم به این موضوع اشاره شد.

پیشرفت‌های Hitman 3 در بحث گرافیکی و گیم پلی بسیار بهتر از نسخه‌های قبل شده و بازیکنان با یک عنوان برجسته و کامل در مقایسه با قبل رو به رو هستند. درنهایت اگر به دنبال بازی Hitman با گیم پلی بهبودیافته و گرافیک خیره‌کننده هستید، این نسخه را از دست ندهید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Hitman 3 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-2500k یا AMD Phenom II X4 940
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۶۶۰ یا AMD Radeon HD 7870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Hitman 3 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 4790 یا AMD Ryzen 5 3600 یا بالاتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1070 یا AMD Radeon RX Vega 56
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 216 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها