گیمینگ گست دانلود بازی Horizon Zero Down Complete Edition برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Horizon Zero Down برای پی‌سی در خدمت شما خواهیم بود. به اعتقاد بسیاری از منتقدان و گیمرها بازی Horizon Zero Down بهترین ساخته استودیو Guerrilla Games می‌باشد. این بازی در سال ۲۰۱۷ توسط Guerrilla Games ساخته و با کمک سونی به‌صورت انحصاری برای PS4 عرضه شد. اما بالاخره در سال ۲۰۲۰ Horizon Zero Down از انحصار سونی خارج شد. نسخه پی‌سی این بازی شامل تمام آپدیت‌ها و DLC هایی که در این سه سال برای نسخه PS4 عرضه‌ شده است، می‌باشد.

Horizon Zero Down از همان ابتدای کار توانست نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کند. تا جایی که فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت نیز از این بازی تعریف کرد و از آن به‌عنوان یک شاهکار در دنیای بازی‌های رایانه‌ای یاد کرد. Horizon Zero Down توانست جوایز زیادی را کسب کند و حتی توانست به همراه بازی‌های PUBG، Super Mario Odyssey، Persona 5، The Legend of Zelda: The Beast نامزد جایزه Game of The Year 2017 نیز بشود. اما در آخر این جایزه به بازی انحصاری نینتندو سوییچ یعنی The Legend of Zelda: The Beast رسید.

Horizon Zero Down یک بازی سوم شخص در سبک ماجراجویی و اکشن می‌باشد و داستان این بازی در آینده دور جریان دارد. در عصری که ماشین‌ها روی زمین پرسه می‌زنند و دیگر انسان گونه‌‌ی غالب نیست، شکارچی جوانی به نام الوی همراه با تیر و کمان خود عازم سفر می‌شود تا سرنوشتش به دست خودش نوشته شود نه بازو‌های مکانیکی ماشین‌ها. الوی یک شکارچی ماهر و پرجنب‌وجوش است که به گشت‌‌وگذار می‌پردازد تا رمز و راز‌های زمینی که توسط ماشین‌های غول‌پیکر اداره می‌شود را کشف کند. دنیای باز Horizon Zero Down دست شما را برای ماجراجویی کاملاً باز می‌گذارد.

Guerrilla Games در ساخت Horizon Zero Down همانند سری killzone سنگ تمام گذاشته است. رفتارهای متنوع ربات‌ها‌ در بازی باعث می‌شود که شما سبک‌های مختلفی از مبارزه را تجربه کنید و برای کشتن هر یک نیاز به یک تاکتیک متفاوت خواهید داشت. از نکات منفی این بازی می‌توان به عدم توجه به مأموریت‌های فردی اشاره کرد. اما مأموریت‌های اصلی Horizon Zero Down به‌قدری خوب هستند که شما حتی سمت مأموریت‌های فرعی نیز نخواهید رفت.

Horizon Zero Down علاوه بر جوایز مختلف توانست نمره‌های خوبی را از چند سایت معتبر دریافت کند. امتیاز این بازی در سایت IGN ۹۰ از ۱۰۰، در سایت GameSpot ۹۰ از ۱۰۰ و در سایت polygon ۹۵ از ۱۰۰ می‌باشد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Horizon Zero Down :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-2500k یا AMD FX 6300
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۷۸۰ یا AMD Radeon R9 290
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Horizon Zero Down :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-4770K یا AMD Ryzen 5 1500X یا بالاتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 246 views بار دسته بندی : اکشن ، اکشن - ماجراجویی ، جهان باز ، دانلود بازی ، ماجراجویی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها